شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر

ارائه ۱۹۰۰۰ خدمت پزشکی به حجاج ایرانی

ارائه 19000 خدمت پزشکی به حجاج ایرانی

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: در شهر مدینه تاکنون ۴۸۰۰ ویزیت، ۱۹۰۰ مورد تزریق و ۲۰۰ فقره سرم‌تراپی توسط تیم‌های اعزامی پزشکی صورت گرفته و دیروز ۴ نفر از حجاج کشورمان برای درمان تکمیلی به بیمارستان اعزام شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائرین حج 1401 اظهار کرد: در شهر مکه تاکنون 3509 نفر از زائرین ویزیت شده و به 1232 نفر خدمات پاراکلینیکی ارائه شده است همچنین تاکنون 39 نفر از زائران در بیمارستان جهت درمان‌های تخصصی بستری شدند و به سه هزار و 452 نفر خدمات دارویی از طریق داروخانه هلال احمر ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی به زائرین ارائه می‌شود، گفت: در مجموع از ابتدای آغاز مراسم حج 1401 تاکنون 19 هزار خدمت به حجاج ارائه شده و خوشبختانه مشکل خاصی برای زائرین بوجود نیامده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران خدمات بهداشتی و درمانی منحصربفردی در مراسم حج 1401 به حاجیان ارائه می دهد، مطرح کرد: نمایندگان وزارت بهداشت عربستان در روزهای اخیر از نحوه ارائه خدمات بهداشتی  درمانی از سوی مراکز درمانی هلال احمر بازدید نموده و ضمن ابراز رضایت خود این خدمات را بدون نقص توصیف کردند.

انتهای پیام/