شهر خبر

کوهساری در تذکر شفاهی:

سرقت کابل‌های برق مردم را با مشکل مواجه کرده است

سرقت کابل‌های برق مردم را با مشکل مواجه کرده است

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دزدی و سرقت کابل برق برای مردم در شهرها و روستاها مشکلاتی را به وجود می‌آورد که تقاضا می‌کنم به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۷ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت شستا علیرغم اینکه در سال ۹۷ حدود ۵۷ هزار میلیارد تومان سرمایه داشت و درآمد سالانه آن ۳۲ هزار میلیارد تومان بود، اما یک ریال آن را در استان گلستان سرمایه گذاری نکرد.

وی بیان کرد: موضوع سرقت سیم‌های برق و مخابرات و لوازم پمپ آب چاه‌های کشاورزی چالش جدی ایجاد کرده است. زمانی که دزدی کابل مخابراتی اتفاق می‌افتد، هزاران خانوار را خصوصاً در موضوع اینترنت با مشکل مواجه می‌کند.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دزدی و سرقت کابل برق برای مردم در شهرها و روستاها مشکلاتی را به وجود می‌آورد که تقاضا می‌کنم به این موضوع رسیدگی شود.

کوهساری اظهار داشت: الان بحث آزادی افراد زندانی که زیر ۲۰ میلیون سرقت کرده‌اند، مطرح است که این موضوع مشکلاتی را برای مراکز قضائی، نیروی انتظامی، مردم و کشاورزان ایجاد کرده است. موضوع آزادی زندانیان به جای خود و ما نمی‌خواهیم زندان‌ها را پر کنیم، اما امنیت و حقوق قضائی افراد باید حفظ شود.