شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#المپیک

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد

تهرا ن- ایرنا- مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مجمع به ریاست «سید محمد پولادگر» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور «محمد علیپور» رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، «فضل الله باقر زاده» نایب رئیس کمیته ملی المپیک، «نصرالله پریچهره» مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا غزنوی نایب رییس فدراسیون، عباس ناطق نوری دبیر فدراسیون، خانم زهره طالبی نایب رئیس بانوان فدراسیون به همراه روسای انجمن کریکت، بیس بال و سافت بال، راگبی و موج سواری و نمایندگان ارگانها ‌و نهادها برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد علیپور گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با ۲۰ انجمن و بیش از ۶۰ رشته ورزشی در هوا، زمین، ساحل، سالن و دریا دارای ورزش‌های متنوع و فعال است که در این رشته‌ها بانوان همپای آقایان در توسعه و پیشرفت گام بر می دارند که ۴ رشته در المپیک، ۸ رشته در بازیهای آسیایی و ۱۰ رشته در رقابت‌های تحت پوشش ioc حضور دارند.

وی افزود: بهره مندی از ۳۳ هیات استانی، ۳۱۶ هیات شهرستان و در مجموع ۱۸۶۵ انجمن، هیات و کمیته ورزشی یک تشکل بزرگ و ویژه را در ورزش کشور به تصویر کشیده که هدفش کمک به گسترش و تعمیم ورزش در ایران و کسب موفقیت در آوردگاه‌های بین‌المللی است که در این بین از حمایت‌های بی دریغ وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر و قدردانی دارم.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: این مجموعه با این ظرفیت و حجم قطعا به اندازه ۵ یا ۶ فدراسیون فعالیت دارد و به تبع آن هیات‌های استانی که بازوان قدرتمند ما هستند بیش از یک هیات تلاش می کنند.

اما پولادگر با تاکید بر فعالیت چشمگیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: بطور قطع این مجموعه یک فدراسیون ویژه و خاص است که با یک همت عالی و مدیریت مدبرانه و صدالبته کمترین بودجه یک الگو در ورزش ایران به حساب می آید و لازم است از این فدراسیون پرکار تقدیر ویژه داشته باشم.

وی اظهار داشت: با دستور وزیر ورزش قرار است نشست مشترک و اختصاصی با انجمن‌های ورزشی داشته باشیم که قطعا این جلسه به پشتیبانی و حمایت قاطع از انجمن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک هم از مدیریت و هدایت جناب علیپور در این فدراسیون بزرگ و پرکار با این تعداد انجمن‌ که که در اکثر دنیا یک فدراسیون مستقل و مطرح هستند تقدیر و تمجید کرد.