شهر خبر

پولادگر: اولین نشست مشترک انجمن های ورزشی با حضور وزیر ورزش برگزار می شود

پولادگر: اولین نشست مشترک انجمن های ورزشی با حضور وزیر ورزش برگزار می شود

سیدمحمد پولادگر از برگزاری اولین نشست مشترک روسای انجمن های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 80 انجمن تحت پوشش فدراسیون های مختلف فعالیت می کنند که برخی ازآنها رشته المپیکی و برخی در بازی های آسیایی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مجمع عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: با 20 انجمن و 68 رشته، فدراسیون انجمن های ورزشی متنوع ترین و متفاوت ترین فدراسیون ورزشی است که مدیریت بر آن مهارت خاص خودش را می طلبد که آقای علیپور بتوجود این که  محدودیت بودجه ای در این سال ها بخوبی توانسته آن را مدیریت کند.

پولادگر با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فدراسیون هایی با این تنوع رشته ای جدا از بحث بودجه ای، مشکلات سخت افزاری و زیرساختی است، گفت: می توان از ظرفیت های شهرداری ها و سایر نهادها در این زمینه استفاده کرد. شهرداری تهران مشارکت و همکاری خوبی با انجمن ها دارد که این همکاری در سراسر کشور و بویژه کلانشهرها باید تسریع پیدا کند.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش ورزش در سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: باوجود این که  اهمیت سلامت جسم و روح، ورزش هنوز نتوانسته نقش خود را در این مهم پیدا کند و انجمن های ورزشی بدلیل تنوع و گستردگی فعالیتی که دارند، می توانند نقش برجسته ای در این زمینه داشته باشند و این امر هم با مشارکت سایر نهادها امکانپذیر است.

انتهای پیام