شهر خبر

جذب ۲ بازیکن جدید و تمدید قرارداد با هشت بازیکن توسط سپیدرود رشت

جذب ۲ بازیکن جدید و تمدید قرارداد با هشت بازیکن توسط سپیدرود رشت

رشت – ایرنا – تیم فوتبال سپیدرود رشت برای آمادگی در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته دوم کشور، در بازار نقل و انتقالات حضور یافته و تاکنون با ۲ بازیکن جدید به توافق رسید.

به گزارش ایرنا، مسئولان باشگاه سپیدرود رشت که در اولین اقدام برای حضور در رقابتهای فصل جاری، علی نظرمحمدی را به عنوان سرمری در اختیار گرفتند، تاکنون نیز توانستند با هافبک فصل گذشته قشقایی شیراز و همچنین دروازبان فصل گذشته خوشه طلایی ساوه به توافق برسند.

صابر محمدی هافبک پیشین تیم فوتبال قشقایی شیراز اولین خرید تیم فوتبال سپیدرود رشت بود و مسئولان این باشگاه با توافق با این بازیکن ، موفق شدند اولین خرید فصل خود را با دراختیارگرفتن بازیکنی از لیگ دسته اول آغاز کنند.

صابر محمدی که در پستهای هافبک و دفاع بازی می‌کند، به جز حضور در تیم قشقایی شیراز، سابقه بازی در تیمهای فوتبال بعثت کرمانشاه ، آوالان کامیاران ، فولاد نوین اهواز و گهر دورود را در کارنامه ورزشی خود دارد.

پیوستن دروازبان خوشه طلایی ساوه به سپیدرود 

محمداحسان ضیایی دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه نیز با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به این تیم قدیمی و پرطرفدار گیلان ملحق شد تا در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته دوم کشور، از دراوزه سپیدرودی‌ها محافظت کند.

ضیایی که اهل شهرستان لنگرود استان گیلان است ، فصل گذشته در تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه حضور داشت اما در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور، به تیم شهرداری بندرآستارا نماینده گیلان در این لیگ پیوسته بود.

این دروازبان گیلانی پس از حضور در شهرداری آستارا، تصمیم گرفت تا فوتبال خود را در تیمهای گیلانی ادامه دهد و پس از توافق با مسئولان سپیدرود رشت، امسال نیز با پیراهن یکی از تیمهای گیلانی در فوتبال کشور حضور خواهد یافت.

تمدید قرارداد هشت بازیکن سپیدرود رشت

مسئولان باشگاه سپیدرود رشت تاکنون علاوه بر جذب ۲ بازیکن جدید، با تصمیم کادرفنی این تیم، موفق شدند با هشت بازیکن فصل گذشته خود نیز به توافق رسیده و قرارداد آنان را تمدید کنند.

رضا عاشوری ، امیرحسین صالحی، سهیل ربیع زاده ، علی بیجاری ، سبحان سحرخیز، ایمان حسن پور، سیدحسین حق شناس و ماهان سروی بازیکنان فصل گذشته سپیدرود رشت با توافق با مسئولان این باشگاه ، قرارداد خود را تمدید کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته نیز در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور حضور داشت، در نهایت با کسب ۳۴ امتیاز از ۲۶ بازی، در رتبه هفتم جدول رده بندی گروه اول این مسابقات قرار گرفت و از صعود به لیگ دسته اول بازماند.