شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

نماینده ایران به مدال برنز فستیوال جهانی تنیس روی میز رسید

نماینده ایران به مدال برنز فستیوال جهانی تنیس روی میز رسید

تهران- ایرنا- «پرهام گلستانی» نماینده زیر ۱۳ سال ایران به مدال برنز فستیوال جوانان جهان تنیس روی میز رسید.

به گزارش ایرنا، فستیوال جهانی جوانان تنیس روی میز با حضور بیش ۳۰۰ بازیکن از ۱۸ کشور در پنج رده سنی (۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال) دختران و پسران در مجارستان برگزار شد.

بر همین اساس، تیم دو نفره پرهام گلستانی و نیکلا از مجارستان در اولین گام مقابل حریفانی از سوئد به پیروزی ارزشمند ۳ بر صفر رسیدند.

در بخش انفرادی زیر ۱۵ سال، پرهام در مرحله گروهی با برد حساس برابر نماینده میزبان به جدول اصلی ۶۴ نفره راه یافت که در پایان مرحله یک شانزدهم نهایی، در یک بازی حساس در عین شایستگی برابر بازیکن مصری با نتیجه ۳بر ۲ مغلوب شد و از راهیابی به دور بعد بازماند. 

در بخش تیمی زیر ۱۵ سال، تیم میکس ایران با سرمربیگری علی گلستانی، پس از صعود به مرحله حذفی، در مرحله یک چهارم در برابر تیم اول مجارستان شکست را پذیرفت و از رسیدن به سکو بازماند.

در بخش دوبل زیر ۱۵ سال، پرهام با همراهی نیکلا از مجارستان با ارائه بازی‌های تماشایی تا مرحله یک چهارم نهایی جدول اصلی صعود کردند که در پایان در مقابل تیم مصری با نتیجه ۳بر۲ مغلوب حریف شدند و از کسب سکو و مدال ناکام ماندند.

نماینده ایران در انفرادی زیر ۱۳سال بعنوان دوم گروه صعود کرد و به جدول ۶۴ نفره اصلی راه یافت. پرهام دور اول را با استراحت گذراند و در دور دوم کواک مجارستانی را با نتیجه (۳-۰) پشت سر گذاشت. در دور سوم و در مقابل نورمانف ازبکستانی با برتری ۳ بر یک به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

دیدار حساس مرحله یک چهارم در مقابل بازیکن اول سوئدی (جورلینگ) رقم خورد که در پایان نماینده کشورمان با حساب ۳ بر صفر از سد حریف قدرتمند خود گذشت. 

گلستانی که توانسته بود از سد نماینده اول سوئد بگذرد، مقابل یحیی عمر مصری با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و به مدال برنز مسابقات دست یافت.

نماینده مصر پس از پیروزی ۳ بر صفر بر حریف آلمانی بر سکوی قهرمانی مسابقات ایستاد.