فرمانده پلیس راه استان قزوین از واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در آزادراه قزوین- زنجان و کشته شدن ۲ هموطن و مجروحیت سه تن خبر داد.  

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در آزاد راه قزوین- زنجان، در نزدیکی شهر ضیاء‌آباد، بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی نیروی انتظامی، ذاکری‌منش عنوان کرد: پس از حضور مأموران و در بررسی محل مشخص شد سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین واژگون شده که متأسفانه ۲ نفر از سرنشینان در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و سه نفر دیگر نیز توسط واحدهای امدادی حاضر در صحنه به مراکز درمانی منتقل شدند. 

فرمانده پلیس راه استان قزوین ضمن اشاره به اینکه علت بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه، عدم توجه به جلوی راننده و ناتوانی وی در کنترل خودرو اعلام شده، خاطرنشان کرد: با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس شاهد آغاز موج مسافرت‌ها و حضور هموطنان در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی هستیم که می‌توان با رعایت نکات ایمنی همچون بستن کمربند، استفاده از سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی در حالت خواب‌آلود، از وقوع بسیاری از این حوادث دلخراش جلوگیری کنیم.