شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#شهباززاده#سجاد شهباززاده

انتقاد هواداران به قرارداد دو ساله باشگاه با شهباززاده

سجاد شهباززاده بازیکن ۳۲ ساله مورد نظر باشگاه استقلال به احتمال زیاد امروز برای عقد قرارداد رسمی به دفتر فرشید سمیعی خواهد رفت.

انتقاد هواداران به قرارداد دو ساله باشگاه با شهباززاده

مسئولان باشگاه استقلال که در فصل نقل و انتقالات هنوز اقدامات آنچنانی در این رابطه انجام نداده‌اند حدود ۱۰ روز پیش با انتشار خبر توافق با سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته تیم سپاهان اصفهان از اولین خرید فصل جدید این تیم رونمایی کردند.

سجاد شهباززاده بازیکن ۳۲ ساله متولد اردبیل با قد ۱۸۵ سانتی متر متولد دی ماه است و از اواسط این فصل ۳۳ ساله خواهد شد. صبح امروز خبری در رابطه با عقد قرارداد دو ساله باشگاه با شهباززاده در دفتر فرشید سمیعی(معاونت حقوقی باشگاه) در فضای مجازی با واکنش هواداران این تیم مواجه شد.

طرفداران استقلال که از عملکرد آجورلو و تیم مدیریتی اش در نقل و انتقالات تابستانی به هیچ عنوان رضایت ندارند با اشاره به سن و سال سجاد شهباززاده این سوال را مطرح کرده‌اند که چرا قرارداد بازیکنی که فصل گذشته نسبت به لیگ بیستم افت محسوسی داشته و در آستانه ۳۳ سالگی است باید دو ساله منعقد شود؟

طرفداران استقلال بر این اعتقادند که مدیران باشگاه شان باید با شهباززاده قرارداد یکساله مشروط امضا کنند تا اگر نتوانست در نیم‌فصل اول خواسته کادرفنی را برآورده کند از این تیم جدا شود.

شایان ذکر است؛ شهباززاده در لیگ برتر بیستم با به ثمر رساندن ۲۰ گل آقای گل شد اما فصل گذشته حتی یک سوم گلهای زده فصل قبل خودش را هم نتوانست تکرار کند و تنها شش بار موفق به باز کردن دروازه حریفان سپاهان شد. ظاهراً این بازیکن به جای رودی ژستد جذب شده که فصل پیش تنها سه بار برای استقلال گلزنی کرد.