شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ارتش#ارتش سوریه#آتش#منابع

منابع سوری اعلام کردند؛

آتش سنگین ارتش سوریه روی مواضع تروریستها در جنوب ادلب

آتش سنگین ارتش سوریه روی مواضع تروریستها در جنوب ادلب

منابع سوری از پرواز بالگردهای روسی بر فراز جبل الاکراد در حومه شمالی لاذقیه و جبل الزاویه در جنوب ادلب سوریه و نیز سهل الغاب در حومه شمال غربی حماه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدی البلد، منابع سوری از پرواز بالگردهای روسی بر فراز جبل الاکراد در حومه شمالی لاذقیه و جبل الزاویه در جنوب ادلب سوریه و نیز سهل الغاب در حومه شمال غربی حماه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که توپخانه ارتش سویه مواضع تروریستها را در فلیفل، بینین، سفوهن در جبل الزاویه گلوله باران کرده است.

منابع سوری همچنین به گلوله باران مواضع تروریستها از سوی ارتش سوریه در محورهای العمقیه و الفطاطره در سهل الغاب در حومه شمال غربی حماه اشاره کردند.

همزمان منابع سوری گزارش دادند که جنگنده های روسی به شکل گسترده و در ارتفاع پایین در نوار مرزی میان سوریه و ترکیه و خطوط تماس میان نیروهای قسد و ارتش سوریه با نیروهای وابسته به ترکیه و عناصر موسوم به الجیش الوطنی وابسته به آنکارا بامداد امروز پرواز کردند.

همچنین بالگردهای روسی هم از فرودگاه قامشلی به هوا برخاسته و در خطوط تماس به پرواز درآمدند.

منابع سوری اعلام کردند که آرامشی شکننده در خطوط تماس میان نیروهای ارتش ترکیه و عناصر وابسته به آن از یکسو و نیروهای قسد و ارتش سوریه در حومه حسکه و الرقه از سوی دیگر، برقرار است.

این منابع تاکید کردند که از شدت حملات ترکیه هم به مناطق مرزی سوریه کاسته شده است و فقط چند گلوله خمپاره به حومه شمال غربی حسکه از سوی ارتش ترکیه شلیک شده است.