شهر خبر

چهار بانوی هندبالیست استان مرکزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

چهار بانوی هندبالیست استان مرکزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

اراک - ایرنا - معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: چهار بانوی هندبالیست این استان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال دعوت شدند.

«مهین علی بخشی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: «فاطمه حلیمی»، «فاطمه سادات موسوی» و «فاطمه سادات حسینی» به عنوان ورزشکار و « راضیه فرجی پور» به عنوان سرمربی، دعوت شدگان به این اردو هستند.

وی بیان کرد: این دعوت برای اعزام به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه است و این مرحله از اردو از هشتم تا ۲۲ خردادماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: پیش از این نیز، «هستی دخایی» در رده سنی نوجوان و «فاطمه احمدی» در رده سنی جوان از این استان به عضویت تیم ملی هندبال درآمدند که به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام شدند.

علی بخشی اظهار داشت: در این رقابت های آسیایی، تیم هندبال بانوان ایران در رده سنی نوجوانان عنوان قهرمانی و در رده سنی جوانان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

 وی گفت: هم اکنون نیز «هستی دخایی» دختر توانمند هندبالیست استان مرکزی در مسابقات قهرمانی جهان در گینه حضور دارد.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: این استان همواره در رشته هندبال بانوان استعدادهای زیادی داشته و تاکنون این رشته ورزشی افتخارات زیادی را برای کشور و استان مرکزی کسب کرده است.

علی بخشی بیان کرد: هدایتگری دختران هندبالیست استان مرکزی با «راضیه فرجی پور» است و امید است توفیقات دختران فعال در این رشته ورزشی روز به روز افزون‌تر شود.

بیش از ۲۲۰ نفر از بانوان ورزشکار استان مرکزی به صورت سازمان یافته در رشته هندبال فعالیت دارند.