شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#مجتمع

انفجار و آتش‌سوزی گسترده در مجتمع لجستیکی‌ در حیفا

انفجار و آتش‌سوزی گسترده در مجتمع لجستیکی‌ در حیفا

به دنبال اتفاقات سریالی که این روزها در سرزمین‌های اشغالی به وقوع می‌پیوندد، این بار انفجار و آتش سوزی گسترده‌ای در مجتمع لجستیکی در حیفا رخ داده است.

گروه عبری خبرگزاری تسنیم- یک مجتمع پشتیبانی و لجستیکی در خلیج حیفا در سرزمین‌های اشغالی از شب گذشته دچار انفجار و آتش‌سوزی گسترده‌ای شده است.

 

 

در این مرکز انبارهایی از مواد خطرناک و قابل اشتعال قرار داشته است.

به دلیل گستردگی آتش‌سوزی و مجاورت با مناطق مسکونی، فرماندهی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر حیفا شخصا بر روی عملیات اطفا حریق نظارت میدانی دارد.

تا این لحظه بنا بر اظهار نظر سخنگوی سازمان آتش‌نشانی حیفا از تلفات احتمالی اطلاع درستی در دست نیست.

بلا این روزها از زمین و آسمان بر سر صهیونیست می‌بارد و گویی مناطق اشغالی فلسطین دیگر قرار نیست رنگ و روی یک روز آرام و بی‌حادثه را به خود ببیند. 

بعد از ترور شهید حسین صیاد خدایی در اول خرداد ماه امسال اتفاقات مهم و سریالی در سرزمین اشغالی رخ داده که با وجود تلاش مقامات و رسانه‌های اصلی رژیم اسرائیل اخبار آن فاش شده‌ است.

به عنوان مثال وقوع حادثه‌ در روز سوم خردادماه در کارخانه کشتی‌سازی بندر حیفا موجب ارسال خودروهای امدادی و کمک‌رسان رژیم صهیونیستی به این منطقه شد، اما رژیم صهیونیستی برای رسانه‌ها دستور «بایکوت خبری» صادر کرد. با وجود این اخبار مربوط به این حادثه در برخی منابع محلی و شبکه‌های اجتماعی درز کرد.

انتهای پیام/