شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارومیه

دبیر فدراسیون: ارومیه یکی از میزبانان سالانه مسابقات تنیس می‌شود

دبیر فدراسیون: ارومیه یکی از میزبانان سالانه مسابقات تنیس می‌شود

ارومیه - ایرنا - دبیر فدراسیون تنیس گفت: میزبانی و ظرفیت‌های قابل توجه ارومیه و آذربایجان‌غربی، فدراسیون را برای اعطای میزبانی مسابقات مختلف مجاب کرده و تلاش ما برگزاری رویداد تور آسیایی در این شهر با حضور تیم‌های ملی است.

شاهرخ کشاورز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات امسال نظیر پیش‌بینی‌ها با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و تنیسورهای هفت کشور رقابت‌های با سطح بالا به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: حضور سه تنیسور ایرانی در فینال پسران و دختران حاکی از رشد این رشته در کشورمان دارد و انتظار داریم بتوانیم در آینده شرایط به مراتب بهتری در تنیس داشته باشیم.

دبیر فدراسیون تنیس ادامه داد: میزبانی ارومیه نیز از ظرفیت و پتانسیل بالای این شهر و استان آذربایجان‌غربی برای برگزاری مسابقات مختلف دارد.

کشاورز اضافه کرد: آذربایجان‌غربی از پایگاه‌های اصلی تنیس در کشور بوده و رویدادهایی را همه ساله در این استان برگزار خواهیم کرد و هماهنگی‌های برگزاری تور آسیایی تنیس را در شهر ارومیه انجام خواهیم داد  که امیدواریم شاهد حضور تیم‌های ملی تنیس در این استان باشیم.

تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ITF (فدراسیون بین المللی تنیس) طی یک هفته در ارومیه با حضور تنیسورهای هفت کشور برگزار شد و شنبه شب به پایان رسید.