شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#ارز ترجیحی

رئیس جمهور: دولت قبل تا شهریور ۱۴۰۰ همه ارز ترجیحی را هزینه کرده بود

رئیس جمهور: دولت قبل تا شهریور 1400 همه ارز ترجیحی را هزینه کرده بود

رئیس جمهور در رابطه با نظام توزیع عادلانه یارانه ها تصریح کرد: در شروع کار دولت، در سوم شهریور ما در بودجه ۱۴۰۰ مبلغی به عنوان ارز ترجیحی برایمان باقی نمانده بود و آنچه بود در دولت گدشته هزینه شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه شنبه در ششمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم با بیان این جمله که امیدوارم نکات این‌نشست به سوالات و دغدغه‌های مردم جواب بدهد گفت: گفت و گوی با مردم و یا مردم بودن برای دولت فرصت خوبی است که همه مدیران باید با مردم گفت و گو داشته باشند، در طی این مدت سعی کردم با مردم ارتباط خودم را حفط کنم.

وی افزود: حتی در کارهای قضایی هم این کار را انجام داده ام. وقتی در میان مردم می رویم و با آنها ارتباط میگیریم احساس می‌کنیم مسائل دقیق تر انجام می‌شود‌. تاکید من در تمام جلسات این است که مدیران بر ارتباط با مردم تاکید جدی داشته باشند.

رئیسی در رابطه با نظام توزیع عادلانه یارانه ها تصریح کرد: در شروع کار دولت، در سوم شهریور ما در بودجه ۱۴۰۰ مبلغی به عنوان ارز ترجیحی برایمان باقی نمانده بود و آنچه بود در دولت گدشته هزینه شده بود، وقتی از مجلس درخواست کردیم مبلغی را به عنوان ارز ترجیحی در اختیار دولت بگذارد به فوریت لایحه دولت مجلس رای نداد. شرایط اصلاح اقتصادی را باید در آن شرایط آغاز می‌کردیم اما در آن ابتدا مقدمات کار فراهم نبود و ۷ ماه را با استیجازه از رهبری گذراندیم و این مدت را از ۱۴۰۰ عبور کردیم و ایام عید هم امکان اجرا نبود و بعد ماه مبارک کار شروع کرد‌.

ادامه دارد...