جنگ کی‌روش و فدراسیون مصر ادامه دارد

کارلوس کی روش از شهریور ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ سرمربی تیم ملی مصر بود و با این تیم به فینال جام ملت ها هم رسید اما نتوانست مصر را به جام جهانی ببرد تا سرانجام مسئولان فدراسیون مصر تصمیم به کنار گذاشتن وی بگیرند.

حالا در گزارشی که تلویزیون بین اسپورت منتشر کرده، کارلوس کی‌روش مدعی است که مسئولان فدراسیون مصر وی را تحریک کرده بودند تا تصویر او در بین هواداران مصری خراب شود و به این ترتیب جدایی‌‌اش سهل الوصل تر باشد.

بین اسپورت به نقل از کی روش نوشت: فدراسیون مصر عمدا در پشت صحنه تصمیماتی را با هدف تحریک من و تأثیر منفی بر تصویرم در مقابل افکار عمومی می‌گیرد.

جنگ کی‌روش و فدراسیون مصر ادامه دارد

وی افزود: فدراسیون به بهانه عدم حضور در نشست خبری قبل از رویارویی با مراکش در جام ملت‌های آفریقا 2021، 25 هزار دلار از حقوق من کسر کرد، در‌حالی که این مسئولیت بر عهده برگزارکنندگان مسابقات است.

سرمربی پرتغالی همچنین اعلام کرده فدراسیون مصر پس از شکست مقابل سنگال در ضربات پنالتی، با ناکام ماندن از کسب جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر، اعلام کرد قصد دارد کادر فنی تیم را اخراج کند تا او را مجبور به ترک این تیم شود.

نکته جالب اینکه بعد از کنار گذاشتن کارلوس کی‌روش، فدراسیون فوتبال مصر ایهاب جلال را به عنوان سرمربی منصوب کرد که وی تنها یک برد به دست آورد و پس از 3 مسابقه اخراج شد تا حالا فدراسیون فوتبال مصر به دنبال جذب سرمربی جدید خارجی باشد.

با وجود اینکه چند ماهی از ناکامی مصر با کی‌روش در صعود به جام جهانی می‌گذرد اما این سرمربی پرتغالی باز هم یکی از گزینه های فدراسیون مصر برای حضور دوباره در این تیم بود که این پیشنهاد با مخالفت کی‌روش همراه شد تا همچنان تنش بین او و فدراسیون مصر ادامه داشته باشد.