شهر خبر

عطایی: کار پاسور تیم کانادا را سخت کردیم/ عملکرد قابل قبولی داشتیم

عطایی: کار پاسور تیم کانادا را سخت کردیم/ عملکرد قابل قبولی داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیمم خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا و کار پاسور کانادا را سخت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ایران برابر کانادا در لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: رقابت بسیار خوبی بود و خدا را شکر بازیکنان ایران توانستند تیم خوب کانادا را شکست دهند. آنها با سرعت بالایی بازی می‌کردند و عملکرد خوبی داشتند. ارتفاع توپ‌ها به شدت پایین و کنترل روی تور بسیار سخت بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بازیکنان ایران خواسته‌های کادر فنی را خوب اجرا کردند. آنها کار پاسور کانادا را سخت کردند و پاسور اول این تیم در ست سوم بیرون از زمین قرار گرفت و مربی‌شان از پاسور دوم تیم استفاده کرد.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع، بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند و هفته دوم را با پیروزی به پایان رساندیم. امیدوارم در هفته سوم و مسیر سختی که در چهار بازی باقیمانده پیش روست، بازیکنان ایران بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه دهند و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه‌اش در هفته دوم لیگ ملت‌های 2022 سه بر صفر کانادا را شکست داد و با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/