شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##اراضی#اشغالی#تیررس#موشکهای#مقاومت#است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

کل اراضی اشغالی در تیررس موشکهای مقاومت است

کل اراضی اشغالی در تیررس موشکهای مقاومت است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به توان مقاومت و پوشالی بودن تهدیدات رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که همه اراضی اشغالی در تیررس موشکهای مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: شرایط سختی که لبنانی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند ضرورت تسریع در تشکیل دولت را بیش از پیش ضروری می کند.

وی تاکید کرد که باید اقدامی عاجل برای تامین دارو، آرد، مشکل برق و مهار قیمت ها که سر به فلک کشیده است، به عمل آید.

قاووق با اشاره به دخالت سفیر سعودی در امور داخلی لبنان گفت: در لبنان سفر فتنه، خواهان آرامش لبنان و خروج آن از بحران نیست و در راستای تحریک و فتنه میان لبنانی ها حرکت می کند و در امور داخلی آن دخالت می کند و سپس ادعا می کند که عربستان نگاه واحدی به همه لبنانی ها دارد. از لبنان می خواهد که در امور داخلی کشورهای عربی دخالت نکند گویا که سفیر لبنان یا حزب الله در تشکیل دولت عربستان یا انتخابات سعودی البته اگر انتخاباتی در آنجا باشد، دخالت می کند.

وی سکوت در قبال دخالت های سفیر سعودی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: اگر دست اندرکاران از تامین نان و دارو ناتوان هستند حداقل حافظ کرامت لبنانی ها از دخالتهای سفیر فتنه انگیز سعودی باشند.

قاووق تاکید کرد: مقاومت در حال حاضر در بهترین شرایط خود قرار دارد. اسرائیل دست به تهدید می زند اما اهداف آن اعم از اهداف روانی، سیاسی و رسانه ای محقق نخواهد شد. این تهدیدات مصرف داخلی دارد اما هرگز نمی تواند رعب و هراس شهرک نشینان و اسرائیلی ها از مقاومت را از بین ببرد زیرا همه آنها می دانند که شهر یا شهرک نشین و تاسیسات راهبردی اسرائیلی نیست که از موشکهای مقاومت در امان باشد.