شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیب تیم#اینتر#یوونتوس

اینتر از دیبالا فرصت خواست/ نراتزوری به دنبال فروش دو مهاجم

اینتر از دیبالا فرصت خواست/ نراتزوری به دنبال فروش دو مهاجم

مدیران باشگاه اینتر همچنان مصمم هستند تا مهاجم چند فصل اخیر یوونتوس را به ترکیب تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی اضافه کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دییالا که پس از هفت سال از یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد جدا شد، گفته می‌شود به احتمال فراوان به اینتر جدا خواهد شد اما هنوز طرفین به توافقی برای عملی کردن این انتقال نرسیده‌اند. اینتر که با چلسی برسر بازگرداندن قرضی روملو لوکاکو به جمع نراتزوری به توافق رسیده، مصمم است موانع موجود برسر راه خرید دیبالا را هم از بین ببرد.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ اینتر همچنان علاقه‌مند به جذب این مهاجم آرژانتینی است و از این بازیکن خواسته تا به آنها فرصت دهد تا این انتقال را نهایی کند. طبق این گزارش اینتر ابتدا باید دو مهاجم از ترکیب فعلی‌اش را باید بفروشد تا بتواند دیبالا را جذب کند.

«گاتزتا» مدعی شد که مدیران اینتر روز گذشته (جمعه) با مدیر برنامه‌های پائولو دیبالای 28 ساله ملاقاتی داشته‌اند و تأکید کرده‌اند همچنان خواهان عقد قرارداد با دیبالا هستند. بر این اساس اینتر 10 روز فرصت دارد تا این انتقال را رسمی کند، یعنی زمانی که پیش‌فصل به طور رسمی برای شاگردان سیمونه اینزاگی آغاز می‌شود.

این روزنامه همچنین خبر داد؛ مدیران اینتر در راستای به خدمت گرفتن دیبالا آماده شنیدن پیشنهادهایی هستند که به سه نیروی هجومی‌شان یعنی ادین ژکو، خواکین کورئا و الکسیس سانچس می‌شود. گفته می‌شود سانچس پیشنهاد ویارئال را رد کرده است.

اینتر پیشنهاد دستمزدی 7 میلیون یورو در سال را به مهاجم چند فصل اخیر یوونتوس ارائه داده است. میلان هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارد.

او در 293 بازی که برای بانوی پیر به میدان رفت، آمار 115 گل زده و 48 پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

انتهای پیام/