شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ایران#فوتبال ایران

قاسمپور مدیر فنی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شد

قاسمپور مدیر فنی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شد

آبادان - ایرنا - سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان منصوب شد.

جهانگیر کی‌شمس روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: قاسمپور از بزرگان تاریخ فوتبال کشور به شمار می‌رود که از تجربیات بالایی بهره‌مند است.

وی افزود: با رای اعضای هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان و با موافقت قاسمپور وی در فصل آینده به عنوان مدیر فنی تیم صنعت‌نفت فعالیت خواهد کرد.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: قاسمپور بین هواداران آبادانی نیز محبوب است و امیدواریم با استفاده از تجربیات این پیشکسوت فصل بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

کی‌شمس در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده تیم صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: گزینه اصلی ما برای فصل آینده همچنان علیرضا منصوریان است که در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با وی هستیم تا تمرین تیم به زودی آغاز شود.

ابراهیم قاسمپور عضو کمیته فنی تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز هست و سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف فوتبال کشور از جمله تیم صنعت‌ نفت آبادان را در پرونده کاری خود دارد.