شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#پایتخت

توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت‌ محور در محلات محروم پایتخت

توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت‌ محور در محلات محروم پایتخت

مدیرکل سلامت شهرداری تهران بر ارتقاء سلامت اجتماعی، ارائه خدمات سلامت‌ محور در محلات کم‌برخوردار، توجه ویژه به سلامت روح‌ و روان‌‌ در کنار سلامت جسم و‌ جان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری تسنیم؛ حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در مراسمی اظهار کرد : شهرداری تهران علاوه بر توجه به مسائل کالبدی شهر به مسائل روح و روان شهر و شهروندان نیز توجه دارد و از جمله یکی از این برنامه‌ها برگزاری سه‌شنبه‌های سلامت است که هر هفته به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این بازدیدهای میدانی با هدف بررسی و پیگیری مشکلات و چالش خانه‌های سلامت و کارمندان همچنین بررسی عملکرد این خانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16 نیز بیان کرد: توجه اداره کل سلامت به موضوعات سلامت محور با اولویت مناطق و محله‌های کم‌برخوردار از اقدامات بسیار خوبی است که سبب می‌شود موضوع سلامت جسم و‌ روان و رفع مشکلات و دغدغه‌هایی که در این حوزه در مناطق به خصوص محله‌های کم‌برخوردار وجود دارد با اولویت و سرعت بیشتری رفع و رجوع شود.

بنا بر این گزارش، برگزاری نشست چهره به چهره مسئولان خانه‌های سلامت سطح منطقه با مدیرکل سلامت و شهردار منطقه، بازدید میدانی از خانه‌های سلامت از جمله خانه سلامت خزانه و تختی که برای حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان مناسب‌سازی شده بود و تقدیر از مسئولان خانه‌های سلامت برتر و دبیران فعال کانون‌های اجتماع‌محور منطقه 16 از بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/