شهر خبر

ملی پوش هندبال ساحلی نوجوانان: کسب عنوان سومی جهان نتیجه همدلی و تلاشی جمعی بود

ملی پوش هندبال ساحلی نوجوانان: کسب عنوان سومی جهان نتیجه همدلی و تلاشی جمعی بود

همدان- ایرنا- ملی پوش همدانی تیم هندبال ساحلی نوجوانان کشور گفت: با همدلی و تلاش مستمر و موثر کادر فنی و بازیکنان تیم موفق به کسب مدال برنز مسابقات جهانی شدیم.

«محمدمهدی حیدریان» روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر سختی را رسیدن به مدال و حضور در سکوی سوم قهرمانی جهان طی کردیم و این مهم با تلاش و سختکوشی اعضای تیم بدست آمد.

وی افزود: اردوهای مداوم تیم ملی باعث شد تا در سطح بسیار بالا به لحاظ آمادگی قرار بگیریم و تیم‌های قدرتمندی نظیر قطر، برزیل و آمریکا را شکست دهیم.

حیدریان خاطرنشان کرد: این موفقیت شروع خوبی برای درخشش در مسابقات آینده است و انتظار داریم اردوهای تیم ملی بیشتر شود تا به افتخارات بیشتری برسیم.

وی افزود: المپیک ۲۰۲۳ امریکا را در پیش داریم و حضور موفق در این مسابقات مستلزم برگزاری اردوهای بیشتر داخلی و حتی دیدارهای تدارکاتی برون مرزی است.

ملی پوش هندبال ساحلی نوجوانان کشور با قدردانی از مسوولان فدارسیون هندبال گفت: انتظار ما حمایت بیشتر از ملی پوشان برای کسب نتایج بهتر است.

وی کسب مدال برنز جهانی را شگفتی بزرگ رشته هندبال کشور دانست و گفت: این شگفتی با همدلی و تلاش مجموعه تیم به دست آمد و به طور قطع ادامه خواهد داشت.

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران هفته گذشته در دیدار رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی جهان برابر فرانسه به پیروزی رسید تا اولین مدال جهانی تاریخ هندبال ایران کسب شود.

هندبالیست‌های نوجوان کشورمان در دیدار رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه دو بر صفر مقابل فرانسه به پیروزی رسیدند تا اولین مدال تاریخ این ورزش را به دست بیاورند.

نوجوانان هندبال ساحلی کشورمان با کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان، تاریخ‌ساز شدند و به عنوان اولین تیم هندبال ایران به مدال جهانی دست یافتند.

نکته مهم این مسابقات درخشش «محمد مهدی حیدریان» هندبالیست اهل قروه درگزین از توابع استان همدان بود که در تمامی دیدارها با حضور در ترکیب اصلی تیم ملی سهم بسزایی در این موفقیت تاریخی داشت.