شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آرژانتین#مصاف

لیگ ملت‌ها 2022؛ پیروزی هلندی‌ها در مصاف تنگاتنگ با آرژانتین

لیگ ملت‌ها 2022؛ پیروزی هلندی‌ها در مصاف تنگاتنگ با آرژانتین

تیم ملی والیبال هلند در پنجمین روز از هفته دوم لیگ ملت‌ها در رقابتی نزدیک و با نتیجه سه بر دو آرژانتین را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پنجمین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان امروز (شنبه چهارم تیر) با شش دیدار در دو شهر کوئزون فیلیپین و صوفیه بلغارستان پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه شهر کوئزون دو تیم هلند و آرژانتین به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان روبرتو پیزا به سختی و سه بر دو موفق به شکست آرژانتین شدند تا پنجمین برد خود را در این رقابت‌ها رقم بزنند.

تیم ملی والیبال آرژانتین در ست های اول و سوم 25 بر 22 و 25 بر 20 به پیروزی رسید و یک امتیاز گرفت اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 15 بر 13 نتیجه را واگذار کرد. این مسابقه آخرین دیدار دو تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها بود.

تیم ملی والیبال هلند با پنج پیروزی و 14 امتیاز در جایگاه پنجم رده‌بندی قرار دارد و تیم آرژانتین پس از باخت امروز خود با دو پیروزی و 8 امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت.

در دومین دیدار از گروه سوم، امروز (شنبه چهارم تیر) تیم‌های ژاپن و فرانسه از ساعت 11 و 30 دقیقه به مصاف هم رفتند که این مسابقه همچنان ادامه دارد و در ست اول و دوم تیم فرانسه موفق به شکست ژاپن شد.

آخرین دیدار از پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها در شهر کوئزون به دیدار تیم‌های ایتالیا و اسلوونی اختصاص دارد که ساعت 15 و 30 دقیقه در فلیپین آغاز خواهد شد.

انتهای پیام