شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایالات متحده#فلسطین#وزارت خارجه

تشکیلات خودگردان فلسطین:

حمایت های آمریکا، اسرائیل را به ارتکاب جنایات بیشتر تشویق می کند

حمایت های آمریکا، اسرائیل را به ارتکاب جنایات بیشتر تشویق می کند

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای حمایت های ایالات متحده از رژیم صهیونیستی را موجب تشویق این رژیم به ارتکاب جنایات بیشتر علیه ملت فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای از جانبداری آمریکا از رژیم صهیونیستی در آستانه سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه که قرار است نیمه ماه ژوئیه آینده انجام شود، انتقاد کرد.

در این بیانیه که در پی اقدامات رژیم صهیونیستی و حملات شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس منتشر شده آمده است: حمایت آمریکا از اسرائیل آن را به ارتکاب جنایات و بستن دورنمای سیاسی برای حل نزاع تشویق می کند.

این بیانیه می افزاید: اقدامات خونبار اسرائیل علیه ملت فلسطین در راستای تلاش آن برای تحمیل راهکار امنیتی در قبال موضوع فلسطین به دور از راهکارهای سیاسی صورت می گیرد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در عین حال نسبت به اینکه اقدامات روزانه اسرائیل به عنوان اموری عادی که هر روز تکرار می شود و نیازمند موضع گیری جدی به عنوان نقض آشکار قوانین بین المللی نیست، هشدار داد.

در این بیانیه مسئولیت مستقیم و کامل این جنایات و خطراتی که عرصه نزاع و تمام منطقه را تهدید می کند، برعهده رژیم صهیونیستی عنوان شده است.

این بیانیه تاکید کرد: حمایت و پشتیبانی دولت آمریکا از اسرائیل سرپوشی را برای جنایات آن تشکیل داده و آن را نسبت به تداوم ارتکاب جنایات بیشتر تشویق می کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان افزود: اکتفای دولت آمریکا به اظهارات و موضع گیری صرف که اقدامات عملی به همراه ندارد اسرائیل را به تداوم مخالفت با قوانین بین المللی و نادیده گرفتن آن و نیز ادامه بستن دورنمای سیاسی برای حل نزاع تشویق می کند.