شهر خبر

درویش با عملکردش پاسخ انتقادات را داد/ باید به تصمیم سیدجلال احترام گذاشت

درویش با عملکردش پاسخ انتقادات را داد/ باید به تصمیم سیدجلال احترام گذاشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: من در ابتدای مدیریت درویش نگرانی هایی داشتم که شاید همکاری های لازم با او نشود ولی خوشبختانه مدیریت درویش و همکارانش در باشگاه خوب بوده و سرآمد آن خریدهای موفقی بوده که در این مدت برای پرسپولیس صورت گرفته است.

مهدی شیری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به موفقیت پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: فصل نقل و انتقالات دوران مهمی برای هر تیمی محسوب می شود و خوشحال هستم که پرسپولیس در این فصل موفق شده حضور و شروع خوبی را در بازار نقل و انتقالات داشته باشد و مهره های خوب و کارآمدی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد. مشخص است پرسپولیس عزمش را جزم کرده است که پس از یک سال وقفه در قهرمانی هایش برای فصل بعد بتواند موفقیت های چشمگیری را به دست آورد. 

وی در خصوص نفراتی که تا به امروز به جمع پرسپولیسی ها ملحق شده اند، تاکید کرد: حضور پورعلی گنجی و همین طور دانیال اسماعیلی فر و گولسیانی در دفاع شرایط و ساختار دفاعی تیم را ترمیم می کند. در درون دروازه هم علیرضا بیرانوند نیازی به تعریف و تمجید ندارد و سابقه و توان فنی اش برای همه اثبات شده است. در خط میانی هم با حضور دوباره سروش رفیعی کمربند خط میانی تیم محکم تر از قبل می شود و اگر در ادامه کار پرسپولیس در فاز حمله موفق به جذب حداقل یک فوروارد و مهاجم گلزن شود تیمش تکمیل شده و به قول معروف جنسش برای تکرار دوباره قهرمانی ها و موفقیت هایش جور می شود. 

مهدی شیری در مورد این که با حضور چهره های جدید میانگین سنی پرسپولیس بالا می رود به خبرنگار برنا گفت: با توجه به شرایط فنی و فوتبالی نفرات جدید بالا رفتن میانگین سنی تیم در فصل بعد نه تنها نگران کننده نیست بلکه پوئن مثبتی برای پرسپولیس محسوب می شود. اگر پارسال پرسپولیس این نفرات را داشت شک نکنید که قهرمانی اش قطعی بود. در حال حاضر شرایط به گونه ای است که تیم در هر پست حداقل به حضور یک بازیکن باتجربه نیاز دارد و حالا که این شرایط را برای پرسپولیس باید به فال نیک گرفت. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد برخی انتقاداتی که در گذشته ای نه چندان دور به مدیریت درویش وارد بود هم تصریح کرد: خود من در ابتدای مدیریت درویش نگرانی هایی داشتم که شاید همکاری های لازم با او نشود ولی خوشبختانه مدیریت درویش و همکارانش در باشگاه خوب بوده و سرآمد آن خریدهای موفقی بوده که در این مدت برای پرسپولیس صورت گرفته است. به هرحال درویش و همکارانش در بخش مدیریت در این مدت پاسخ خوبی به برخی انتقادات دادند و امیدوارم روند حمایت از او ادامه پیدا کند و پرسپولیس با حمایت مادی و معنوی از سوی مسوولان و همین طور حمایت هواداران و پیشکسوتان بتواند در مسیر خوبی را که آغاز نموده را ادامه دهد و پرسپولیس بتواند دوباره به روزهای اوج خود در سال های گذشته بازگردد.

در بخش پایانی این گفت و گو مهدی شیری در مورد وضعیت سیدجلال حسینی و شرایط او برای فصل بعد توضیحاتی داد و خاطرنشان کرد: سیدجلال در سال های گذشته یکی از بهترین ها از نظر فنی و اخلاقی در فوتبال ایران بوده و افتخارات زیادی را با پرسپولیس و دیگر تیم های لیگ به دست آورده و اگر قرار باشد از دنیای فوتبال خداحافظی کند باید تقدیری باشکوه از او به عمل بیاید. این که سیدجلال می تواند بازهم همچنان بازی کند یا از فوتبال خداحافظی کند، تصمیمی است که خودش بهترین تشخیص را در این زمینه دارد و به طور قطع بهترین تصمیم را در این زمینه می کند اما اگر از من سوال شود به نظرم سیدجلال حداقل می تواند یک فصل دیگر برای پرسپولیس بازی کند و تجربه اش را در مواقع حساس در اختیار تیم بگذارد. در هرحال تاکید می کنم باید به تصمیمش احترام گذاشت و شان او را حفظ کرد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام