شهر خبر

حذف نمایندگان ایران از مسابقات تنیس روی میز فیدر اسلوونی

حذف نمایندگان ایران از مسابقات تنیس روی میز فیدر اسلوونی

تهران- ایرنا- امین احمدیان و امیرحسین هدایی در مرحله یک شانزدهم نهایی و نیما عالمیان در یک هشتم نهایی با شکست برابر حریفان از گردونه مسابقات تنیس روی میز فیدر اسلوونی کنار رفتند.

به گزارش ایرنا، در دومین روز از رقابت‌های انفرادی نمایندگان تنیس روی میز کشورمان در مسابقات فیدر اسلوونی، امین احمدیان دارنده رنکینگ ۱۶۵ دنیا در مرحله یک شانزدهم پایانی به مصاف مرد شماره ۳۷ دنیا، جانگ ووجین از کره جنوبی رفت که در پایان با حساب ۴ بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

 احمدیان در گیم نخست با حساب ۱۲ بر ۱۰ شکست خورد، بازی در گیم دوم ۱۱ بر ۵ به سود حریف کره ای خاتمه یافت. احمدیان در بازی نزدیک گیم سوم ۱۵ بر ۱۳ متقبل شکست شد و در پایان حریف سرسخت کره ای ۱۱ بر ۲ از سد احمدیان گذشت و در مجموع با حساب ۴ بر صفر برنده دیدار شد.

همچنین امیرحسین هدایی با رنکینگ ۱۰۹ در مصاف بافیلیپ زلیکو از کرواسی با رنکینگ ۷۵ دنیا ۴ بر ۲ شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

هدایی در گیم اول ۱۱ بر ۹ به پیروزی دست یافت، در گیم دوم ۱۱ بر ۷، در گیم سوم ۱۱ بر ۴ و در گیم چهارم ۱۱ بر ۸ بازی را به حریف خود واگذار کرد. در ادامه و در گیم پنجم بازی با حساب ۱۱ بر۸به سود ملی پوش کشورمان ادامه یافت. در خاتمه و در گیم ششم نیز زلیکو با حساب ۱۱ بر ۹ به برتری دست یافت و مانع حضور هدایی در جمع ۱۶ بازیکن برتر رقابت های فیدر اسلوونی شد.

نیما عالمیان نیز در مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای wtt فیدر اسلوونی با حساب ۴ بر یک از بندک اولاه دارنده رنکینگ ۵۶ دنیا از فنلاند شکست خورد و از صعود با جمع ۸ نفر برتر بازماند.

عالمیان در گیم اول ۱۱ بر ۹ مغلوب شد. گیم دوم نیز ۱۱ بر ۸ به سود حریف فنلاندی تمام شد. نماینده کشورمان در گیم سوم ۱۱ بر ۹ به برتری دست یافت اما در گیم چهارم ۱۱ بر ۹ از حریف شکست خورد.

حریف فنلاندی در گیم پنجم نیز ۱۱ بر ۸ به برتری رسید و نماینده کشورمان در پایان ۴ بر یک مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

از ۱۶ بازیکن راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی ۱۱ بازیکن آسیایی و پنج بازیکن از اروپا حضور داشتند.

پیش از این نوشاد عالمیان در مرحله گروهی از دور این رقابت‌ها حذف شد.

رقابت های جهانی فیدر از ۳۰ خرداد تا پنجم تیرماه در اسلوونی در جریان است.