شهر خبر

وادی: برزیل خیلی بهتر از ما بازی کرد/ نمی‌توان پس از باخت از اشتباه داوری حرف زد

وادی: برزیل خیلی بهتر از ما بازی کرد/ نمی‌توان پس از باخت از اشتباه داوری حرف زد

پاسور تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان ایران در ست‌های اول و دوم سنگ تمام گذاشتند در لحظاتی از بازی هم تیم برتر میدان بودیم اما تجربه برزیلی‌ها به کمک‌شان آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ محمدطاهر وادی پس از شکست سه بر صفر ایران برابر برزیل در چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: رفته بودیم بازی خوبی از خود مقابل برزیل به نمایش بگذاریم و تمام تلاش خود را کردیم، اما اینگونه نشد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: بازیکنان ایران در ست‌های اول و دوم سنگ تمام گذاشتند در لحظاتی از بازی هم تیم برتر میدان بودیم اما تجربه آن‌ها (برزیلی‌ها) به کمک‌شان آمد و قدرتی‌زن‌های برزیل نیز واقعا عالی بازی کردند که توانستند تیم ایران را شکست دهند.

وادی ادامه داد: داور اشتباهاتی داشت اما نمی‌توان پس از باخت از اشتباه داوری حرف زد. به تیم برزیل تبریک می‌گویم، آن‌ها خیلی بهتر از ما بازی کردند.

وی درباره آخرین دیدار ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها که فردا (شنبه چهارم تیر) مقابل کانادا برگزار خواهد شد، گفت: برای ریکاوری می‌رویم و ان شاالله پرقدرت‌تر از این بازی برای مسابقه با کانادا آماده می‌شویم.

انتهای پیام/