شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#کودکان#نوجوانان

مراسم اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب ویژه کودکان برگزار شد

تهران - ایرنا - آئین اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب ویژه کودکان و نوجوانان تا ۱۸ سال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، آئین اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب ویژه کودکان و نوجوانان تا ۱۸ سال در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
در این مراسم که با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها همراه بود،«علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو، «علی سلاجقه»، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران  حضور داشتند.
«امیر حسین رنجبران»، مدیر کل روابط عمومی منابع آب ایران و رئیس موزه آب گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کرد.
همچنین «علی سلاجقه»معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با مهم خواندن بحث آب و محیط زیست بر لزوم حفاظت از آب تاکید و اظهار امیدواری کرد که امثال این جشنواره‌ها در حوزه های دیگری چون حیات‌وحش، محیط‌زیست و … نیز برگزار شود.
«علی اکبر محرابیان»، وزیر نیرو در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش فرهنگ‌سازی مصرف بهینه منابع آب در میان کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان کشور، از عزم وزارت نیرو برای گسترش فرهنگ مشارکت عمومی برای مدیریت منابع و مصارف آب خبر داد.
در ادامه مراسم نتایج برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره اعلام و جوایز برندگان به کودکان و نوجوانان که از شهرهای مختلف ایران در مراسم حضور پیدا کرده بودند، اعطا شد.
تعداد ۶ اثر برگزیده در رده سنی ۴ تا ۷ سال، ۶ اثر در رده سنی ۸ تا ۱۱ سال، ۶ اثر در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۸ اثر در رده سنی ۱۶ ت ۱۸ سال، جمعا ۲۶ نفر برگزیدگان این جشنواره ملی بودند که جوایز خود را دریافت کردند.