شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاخ سفید#جلوگیری#بایدن

ترفند عجیب کاخ سفید برای جلوگیری از سوتی‌های بایدن

کدخبر: 503849
اقتصادنیوز: انتشار تصویری از جو بایدن به همراه یک دستورالعمل مکتوب درباره ابتدایی‌ترین رفتارهای در یک نشست، مورد تمسخر رسانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم امروز (جمعه) تصویری تمسخر آمیز را از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جریان حضور در نشستی درباره "انرژی بادی" منتشر کرد.

نکته جالب توجه این تصویر وجود یک دستورالعمل در دست جو بایدن است که بر روی آن ساده و ابتدایی‌ترین رفتارها مانند نحوه ورود به سالن و نشستن و برخاستن به وی یادآوری شده است.

بر روی این برگه نوشته شده است: "وارد سالن روزولت می‌شوید و به حاضران سلام می‌کنید"، " بر روی صندلی‌تان می‌نشینید"، "خبرنگاران وارد می‌شوند"، "سخنرانی کوتاهی می‌کنید (درحد دو دقیقه)"، "خبرنگاران سالن را ترک می‌کنند"، "شما سوالی از لیز شولر (رئیس اتحادیه کارگران) می‌پرسید"، "توجه: لیز به صورت مجازی در نشست مشارکت می‌کند"، "از حاضران تشکر کرده و  خارج می‌شوید".

پیش از این نیز کارهای عجیبی از جمله چُرت زدن در جریان یک مراسم نظامی و دیدار با نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از جو بایدن سرزده بود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته و تمسخر آنها را به همراه داشته بود.