شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیاه#نمایش خانگی

به دنبال قانونمند کردن بخش نمایش خانگی هستیم/ تحت تاثیر تبلیغات منفی، وارد سیاه نمایی از موفقیت های کشور نشویم

به دنبال قانونمند کردن بخش نمایش خانگی هستیم/ تحت تاثیر تبلیغات منفی، وارد سیاه نمایی از موفقیت های کشور نشویم

وزیر فرهنگ با بیان اینکه هر دستگاهی مطابق قانون باید وظایف خود را در مورد شبکه های خانگی انجام دهد تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که این حوزه قانونمند شود و این کار به زودی ان شاالله انجام می شود.

《محمد مهدی اسماعیلی》 وزیر فرهنگ و ارشاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در ماشین به این سوال که برای نظارت بر محتواهای سینمای خانگی ، چه اقداماتی انجام شده است؟ گفت: وزارت فرهنگ و مجموعه های مختلف در این زمینه همانند مرکز ملی فضای مجازی ، شورای عالی انقلاب فرهنگی و خود سازمان صدا و سیما جلسات متعدد برگزار کرده است، هفته گذشته هم جلسه ای داشتیم و مقرر شد تا فعلا بخش نمایش خانگی سریال ها بر عهده سازمان صدا و سیما باشد ولی در جلساتی که انجام شد با توجه به ورودی که مجلس شورای اسلامی کرد و اشکالی که شورای محترم نگهبان گرفت از روند بررسی لایحه بودجه سال 1401 این مسئله دچار ابهاماتی از لحاظ قانونی است و ما و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی تلاش می کنیم که این اشکالات در اسرع وقت مرتفع شود.

وی با بیان این‌جمله که هر دستگاهی مطابق قانون باید وظایف خود را در مورد شبکه های خانگی انجام دهد تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که این حوزه قانونمند شود و این کار به زودی ان شاالله انجام می شود. 

وی با اشاره به تاکید رهبری در حوزه تولیدات صدا و سیما خاطر نشان کرد: رهبری عزیز انقلاب تاکیدشان بر امید آفرینی است و در تولیدات خود کشور را با مشکلات لاینحل نشان ندهیم.واقعیت این است که ایران کشوری با استعدادهای فراوان است.

وزیر فرهنگ با بیان این‌جمله که  طبیعتا مشکلاتی هم در کشور وجود دارد افزود:  نباید از افتخار آفرینی های کشور قرائت منفی اتفاق بیفتد من فکر می کنم که فرمایش حضرت آقا تکلیفی برای همه دستگاه های تبلیغی و فرهنگی از جمله صدا و سیمای جمهوری اسلامی و وزارت فرهنگ و دستگاه های رسانه ای است تا تلاش کنیم واقعیات  منعکس شود و تحت تاثیر تبلیغات منفی، وارد سیاه نمایی از موفقیت های کشور نشویم.