شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#قیمت#سال آینده
قیمت طلا و نقره کاهشی شد

پیش بینی تاریک از قیمت بیت کوین در 2 سال آینده

کدخبر: 503783
پیش بینی ها حکایت از آن دارد که قیمت بیت کوین تا دو سال آینده صعود چندانی نخواهد داشت.

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا و نقره در معاملات روز پنجشنبه نسبتاً کاهش یافت، زیرا بازارهای فلزات به رهبری نفت خام واکنش نشان دادند.

ترس از رکود اقتصادی آمریکا و جهان به شدت به بازارهای کالا ضربه زده است، همچنین پیش بینی کاهش تقاضا در ماه های آینده از جمله برای فلزات وجود دارد.

معاملات آتی طلای آگوست با افت 3.80 دلاری به 1834.40 دلار رسید. معاملات آتی نقره در جولای آخرین بار با 0.251 دلار کاهش به 21.175 دلار در هر اونس رسید.

gold

آینده تاریک برای بیت کوین

به گفته مدیر اجرایی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، بیت کوین تا دو سال آینده صعود چندانی نخواهد داشت و  پس از آخرین سقوط بازار دارایی های دیجیتال، زیر بالاترین رقم تاریخی خود یعنی 69هزار دلار باقی می‌ماند. 

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر اجرایی بایننس، گفت: اگر مردم چهار سال پیش به آنها گفته می شد که بیت کوین در سال 2022 با قیمت 20هزار دلار معامله می شود، بسیار خوشحال می شدند. حرکتی که نشان دهنده از بین رفتن سود برای بسیاری از دارندگان بیت کوین در بلند مدت بود.

او افزود:« من فکر می کنم با توجه به این کاهش قیمت، از بالاترین سطح تاریخ 68 هزار به 20 هزار ، احتمالاً مدتی طول می کشد تا دوباره به اوج برگردد. احتمالاً چند ماه یا چند سال طول می کشد.»

Screen Shot 1401-04-03 at 00.01.04