شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نساجی

حمید مطهری به دنبال جذب دومین بازیکن از پرسپولیس | هافبک سرخ ها راهی نساجی می شود

حمید مطهری به دنیال جذب هافبک جوان پرسپولیس است.

حمید مطهری

بازیکن بوشهری تیم ملی نوجوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ که همان سال از سوی فیفا به عنوان یکی از ۵۰ استعداد برتر فوتبال جهان معرفی شد در شرایطی در لیست خرید نساجی قرار گرفته که در لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال این تیم جای می گیرد. از سویی محمد شریفی پیش از حضور در تیم پرسپولیس حضور در تیم های لیگ برتری استقلال خوزستان و سایپا را تجربه کرد و با وجود جوانی بازیکن باتجربه ای بشمار می رود و به زعم سرمربی جدید تیم نساجی می تواند در میانه میدان این تیم بازیکن تاثیر گذاری باشد.

نساجی در میانه میدان علاوه بر اکبر صادقی و ایوب کلانتری باتجربه مهرداد عبدی زننده گل فینال نساجی در جام حذفی را دارد اما به باور حمیدمطهری تیم مازنی باید جوان شود و از آنجایی که این تیم در همه پست ها بازیکن باتجربه دارد بهتر است نفرات جوان به ترکیب تیم اضافه شوند.

گفتنی است بخدمت گیری علی شجاعی توسط حمید مطهری به عنوان اولین خرید نساجی با استقبال مازنی ها در فضای مجازی همراه شده است به این خاطر که علی شجاعی در نساجی دوران خوبی را سپری کرد و زننده گل های سرنوشت سازی در تیم مازنی بود؛ بطوریکه واسطه همین نمایش در لیست خرید تیم پرسپولیس قرار گفت و در نهایت پیراهن سرخ را برتن کرد.

گفتنی است محمد شریفی قراردادش با تیم پرسپولیس تمام شده و براحتی می تواند پیراهن نساجی را برتن کند. البته او با توجه به آزاد بودن و هم چنین شرایط سنی با یکی دو پیشنهاد خارجی هم مواجه شده است اما شاید برای اینکه به بازیکن باتجربه تری تبدیل شود و در شرایط ایده آل راهی اروپا شود به پیشنهاد حمید مطهری بله بگوید و در نهایت همبازی علی شجاعی شود.