شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خراسان شمالی#رئیسی

ابراهیم رئیسی وارد خراسان شمالی شد

دقایقی قبل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به همراه جمعی از اعضای هیات دولت، در بیست‌و‌ششمین سفر استانی دولت مردمی، وارد فرودگاه بجنورد شد.

اعتمادآنلاین|

دقایقی قبل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در بیست‌و‌ششمین سفر استانی خود با استقبال نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌شمالی، استاندار خراسان‌شمالی و جمعی از مسؤولان استانی وارد فرودگاه بجنورد شد.

به گزارش فارس، در این سفر ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور ؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی را همراهی می‌کنند.

بر این اساس، وحیدی وزیر کشور در شهرستان بجنورد، عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، محرابیان وزیر نیرو در شهرستان های شیروان و فاروج، زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسفراین، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان های گرمه و جاجرم، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه وسملقان حضور یافته و علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

در این سفر قاسمی وزیر راه و شهرسازی، خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام والمسلمین تقوی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت ، حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت با حضور در سطح استان به بررسی مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان خواهند پرداخت.

همچنین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور، میر کاظمی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و مرتضوی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراه رییس جمهور خواهند بود.

بازدید از صنایع منتخب، شرکت های دانش بنیان، جلسه با نخبگان و اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری خراسان‌شمالی و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به این استان است.