شهر خبر

سرمربی: شرایط فعلی برگزاری اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری در گرگان ادامه می‌یابد

سرمربی: شرایط فعلی برگزاری اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری در گرگان ادامه می‌یابد

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان مردان کشور گفت: با توجه به تغییراتی که در راس فدراسیون انجام شد، شرایط فعلی برگزاری اردوی تیم ملی در گرگان به قوت خود باقی است.

سعید علی‌حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی تماس و مکالمه‌ای که با سرپرست فدراسیون برقرار شد، وی اعلام کرد که به کار خود همچنان در اردو ادامه بدهید.

وی بیان کرد: شرایط برگزاری اردو با توجه به امکانات استان و شهرستان مرکز استان، مطلوب، مناسب و خوب است.

وی خاطرنشان کرد: هفت ورزشکار حاضر در اردو در ۲ نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در قالب بدنسازی و کار با وزنه زیر نظر کادر فنی هر روز انجام می‌دهند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان مردان ایران گفت: براساس قراردادی که در دوره قبلی ریاست فدراسیون وزنه‌برداری به عنوان سرمربی به امضا رسید، ۲۳ نفر را به اردو انتخابی تیم ملی دعوت کردم.

علی‌حسینی ادامه داد: علیرضا معینی، مسعود چترایی، علی میری، توفیق پوزش، رضا دهدار، مسعود ممیوند و علیرضا اسفندیاری هفت وزنه‌برداری هستند که اکنون در اردو حضور دارند.

وی یادآور شد: تا پایان برگزاری این مرحله از اردو که از ۲۴ خرداد ماه به مدت ۲۱ روز در گرگان دایر شده، تمرینات را انجام خواهیم و منتظر اعلام نظر و برنامه‌های "سجاد انوشیروانی" سرپرست فدراسیون برای ادامه اردوها خواهیم بود.

سعید علی‌حسینی (سرمربی) در کنار حمید محمدی (مربی)، امیر حسین‌پور (ماساژور) و سیدامین ابراهیمی (فیزیوتراپ) در این اردو، تمرینات ملی‌پوشان را زیرنظر خواهند داشت.

ملی‌پوشان خود را برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که از  ۲۰ تا ۲۴ مرداد در ترکیه برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.

پیش از این سعید علی‌حسینی ۲۳ وزنه‌بردار را به اردو تیم ملی دعوت کرده بود. میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی‌وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی نفرات دعوت شده به اردو بودند که ۱۵ نفر از این نفرات قید حضور در اردو را زدند.

سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک در این دوره به تیم ملی دعوت نشده و کیانوش رستمی نیز قرار است برای مسابقات قهرمانی جهان که آذرماه در کلمبیا برگزار می‌شود به اردو بیاید.

بنیامین بالاخلی و رضا نوروزی به عنوان ورزشکار مهمان از گلستان و امید رضایانی رییس هیات وزنه‌برداری استان میزبان به عنوان سرپرست اردو، به همراه ملی‌پوشان حضور دارند.