شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

برمک: قرار نیست هر سال پرسپولیس قهرمان شود/ آینده تیم گل‌محمدی روشن است

برمک: قرار نیست هر سال پرسپولیس قهرمان شود/ آینده تیم گل‌محمدی روشن است

مهاجم پیشین پرسپولیس عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را امیدوارکننده توصیف کرد.

کوروش برمک، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد شرایط پرسپولیس در فصلی که گذشت، اظهار داشت: پرسپولیس در مجموع در فصل قبل عملکرد بدی نداشت و به نظر من برخی حواشی باعث شد این تیم از مسیرش برای عنوان قهرمانی خارج شود و نتواند پس از 5 دوره متوالی قهرمانی برای ششمین بار این اتفاق خوب را برای هواداران رقم بزند.

وی در ادامه در مورد علل قهرمان نشدن پرسپولیس در این فصل تاکید کرد: تیم از نظر مهره ای در برخی پست ها در مقطعی از فصل با مشکلاتی روبرو شده بود که فکر می کنم علت اصلی این موضوع هم بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی بود که باعث شد دست کادر فنی در مقطع مهمی بسته بماند. این موضوع در نهایت یک مقدار تیم را با چالش هایی روبرو کرد و در برخی بازی ها در نتیجه گیری تیم تاثیرگذار بود. در مجموع پرسپولیس در حالی قهرمان نشد که در این شرایط نایب قهرمانی هم برای قرمزپوشان قابل قبول است.

538

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقادها که به کادر فنی وارد بود، افزود: قرار نیست پرسپولیس هر سال قهرمان شود. پرسپولیس در دوره  های قبل قهرمان بلامنازع لیگ بود و طبیعی است انتظارات از تیم بالا برود. هواداران حق دارند از پرسپولیس انتظار قهرمانی داشته باشند اما این که در این بین یک فصل به جای قهرمانی تیم نایب قهرمان شود را نمی توان از ضعف کادر فنی دانست و به مربیان تیم انتقادهای غیرمنصفانه وارد دانست.

برمک آینده مطلوبی را پیش روی تیم می‌بیند و  در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات حضور خوب و موفقی را داشته است و مدیران در جذب بازیکنان مورد نیاز کادر فنی موفق عمل کرده اند که این موضوع می تواند نویدبخش اتفاقات خوبی برای پرسپولیس در فصل پیش روی باشد. امیدوارم در زمان باقی مانده هم خبرهای خوب نقل و انتقالاتی دیگری را برای باشگاه بشنویم تا پرسپولیس بتواند با توپ پر پای به فصل فوتبالی آینده بگذارد. از نظر من آینده تیم گل محمدی برای فصل آتی، آینده روشنی است و اتفاقات خوبی برای سرخ پوشان رقم خواهد خورد. 

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام