شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه

تقدیر از فعالان حوزه جمعیت و خانواده/ تولید محتوا برای ٢۵٠ بیلبورد شهری در حوزه جمعیت

تقدیر از فعالان حوزه جمعیت و خانواده/ تولید محتوا برای ٢۵٠ بیلبورد شهری در حوزه جمعیت

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در هفته جمعیت امسال در سراسر کشور آیین تجلیل از موثرین موضوع جمعیت انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی فر  مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا اظهار کرد:در حوزه جمعیت وزارت ورزش و جوانان براساس قانون جوانی جمعیت یک سری تکالیف برعهده دارد که یکی از مهم ترین آن موضوع حمایت از گروه های مردمی و جهادی در حوزه جمعیت است .

وی با بیان اینکه در هفته جمعیت امسال در سراسر کشور آیین تجلیل از موثرین موضوع جمعیت را داشتیم، افزود: این امر به صورت گستره ای انجام شد همچنین در تهران این امر با همکاری وزارت ارشاد و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ویژه تر به اجرا درآمد.

حجت الاسلام و المسلمین متقی فر ادامه داد: در این راستا میزان ٨٠ گروه مردمی در حوزه جمعیت بودیم. روز اول نشست با پنل های تخصصی برگزار شد و روز دوم با حضور وزرای ارشاد و ورزش و جوانان آیین تجلیل اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این نشست از افراد تاثیر گذار در حوزه جمعیت در قالب های مختلفی چون برنامه نویسی، برنامه سازی، تولید محصولات و... تقدیر شد، گفت : درفضا سازی محیطی ورود خوبی داشتیم و ٢۵٠ بیلبورد شهری را در حوزه جمعیت در تهران داشتیم .

گزارش تکمیلی این موضوع را اینجا بخوانید.

انتهای پیام