شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#دمشق#وزارت

وزارت حمل و نقل سوریه:

فرودگاه دمشق از فردا پنج شنبه به وضعیت عادی بازمی گردد

فرودگاه دمشق از فردا پنج شنبه به وضعیت عادی بازمی گردد

وزارت حمل و نقل نقل سوریه اعلام کرد پس از بازسازی خسارات ناشی از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق و توقف فعالیت های آن، پروازها در این فرودگاه از فردا از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاخباریه، وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد فرودگاه بین المللی دمشق از فردا پنج شنبه به وضعیت عادی باز می‌گردد و پروازها از و به این فرودگاه انجام خواهد شد.

در بیانیه این وزارتخانه در این خصوص تأکید شد که عملیات بازسازی و اصلاح خسارات سنگین در باند فرودگاه و تجهیزات آن و سالن‌های پذیرایی در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به پایان رسید و بر این اساس، همه شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند برای پروازهای خود از و به فرودگاه دمشق از فردا پنج شنبه ۲۳ ژوئن برنامه ریزی کنند و این فرودگاه با تمام توان برای خدمت رسانی به مسافران و شکرت های هواپیمایی تلاش می‌کند.

قابل ذکر است که وزارت حمل و نقل سوریه روز ۱۰ ژوئیه (۲۱ خرداد) بیانیه‌ای را در خصوص تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق منتشر کرد. وزارت حمل و نقل سوریه در بیانیه مذکور اعلام کرد که به علت خسارات سنگین ناشی از این تجاوز به باند و تجهیزات فرودگاه، تمامی پروازها از و به فرودگاه بین المللی دمشق به حالت تعلیق درآمده است و پروازها از طریق فرودگاه‌های جایگزین انجام می‌شود.