شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نقل و انتقالات#مذاکره

علیزاده: حدود ۸۰ درصد بازیکنان ما قرارداد دارند

اگر بازیکن می‌خواهید خودتان مذاکره کنید/ چرا می گویند هافبک تیم ما به استقلال رفته؟/ از سرخابی ها در نقل و انتقالات خرید می کنیم

معاون باشگاه مس رفسنجان توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه ارائه کرد.

اگر بازیکن می‌خواهید خودتان مذاکره کنید/ چرا می گویند هافبک تیم ما به استقلال رفته؟/ از سرخابی ها در نقل و انتقالات خرید می کنیم

علی علیزاده در خصوص شرایط مس رفسنجان در نقل و انتقالات لیگ برتر، اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد بازیکنان ما قرارداد دارند. سرمربی تیم لیستی به ما داده و قصد دارد ۵-۴ مهره به تیم اضافه کند. ان‌شاءالله بتوانیم این کار را انجام بدهیم و خیال او راحت شود.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اطلاعیه روز گذشته این باشگاه مبنی بر اینکه باشگاه‌های دیگر نباید با بازیکنان تحت قرارداد مس مذاکره کنند، گفت: مذاکره با بازیکنی که تحت قرارداد ما است، کاری غیراخلاقی است. بازیکن می‌خواهند؟ بیایند با باشگاه مذاکره کنند. یا توافق می‌شود، یا نمی‌شود و یا می‌گوییم بایید بازیکنان را معاوضه کنیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد این اطلاعیه خطاب به باشگاه استقلال است چون ماجرای محسن آذرباد بسیار پررنگ‌تر از سایر موارد شده، عنوان کرد: مربوط به تمام تیم‌هاست چون همه این کار را کردند. برای چند بازیکن دیگر ما هم این اتفاق افتاده اما به هرحال آن‌ها کم‌رنگ‌تر هستند. محسن آذرباد یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد. اگر محمد ربیعی او را در لیست مازاد بگذارد مخالفتی با رفتنش نداریم اما به او احتیاج داریم.

علیزاده در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال در این مورد صحبتی نداشته، گفت: نه، هنوز هیچ درخواستی به صورت رسمی چه از بازیکن، چه مدیر برنامه‌اش و چه باشگاه استقلال به ما نرسیده است. از پرسپولیس برای چند بازیکن ما درخواست آمده اما در مورد استقلال اینطور نیست. من نمی‌دانم با خود آذرباد صحبت کرده‌اند یا نه ولی این حواشی برای ما به وجود آمده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود محمد ربیعی درخواستی برای افزایش رقم قرارداد مهرداد رضایی، شاهین توکلی، محسن آذرباد و مهدی حسینی به باشگاه داده، اظهار داشت: همه این بازیکنان قرارداد دارند و باید بمانند. بازیکن تحت قرارداد ما است، چه یک ریال چه صد میلیارد تومان! درخواستی در این مورد به ما داده نشده است. اخبار زیادی هم بود که محسن آذرباد به استقلال رفته! اما او با ما قرارداد دارد. نمی‌دانم چرا برخی رسانه‌ها این حرف‌ها را می‌زنند. تیم ما در آرامش کار خودش را انجام می‌دهد. چرا تیم به این خوبی را به حاشیه می‌برند؟

معاون باشگاه مس رفسنجان در خصوص اینکه گفته می‌شود با حامد لک مذاکراتی انجام شده، عنوان کرد: با چند بازیکن استقلال و پرسپولیس و همچنین تیم‌های دیگر که آزاد هستند، وارد مذاکره شدیم. کار غیراخلاقی نمی‌کنیم. با خود این بازیکنان و مدیر برنامه‌هایشان صحبت کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم. حامد هم اگر آزاد باشد با او مذاکره می‌کنیم.