شهر خبر

پولادگر: مجمع کمیته ملی المپیک باید در زمان مقرر برگزار شود/تغییرات سوارکاری به زودی انجام می‌شود

پولادگر: مجمع کمیته ملی المپیک باید در زمان مقرر برگزار شود/تغییرات سوارکاری به زودی انجام می‌شود

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به احتمال به حد نصاب نرسیدن مجمع کمیته ملی المپیک و موکول شدن آن به زمان دیگری گفت: این یک احتمال است اما تلاش می‌کنیم تا این اتفاق رخ ندهد.

سید محمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به این سئوال که این احتمال وجود دارد که تعداد روسای فدراسیون های المپیکی در مجمع کمیته ملی المپیک به حد نصاب نرسد و با این حساب مجمع به زمان دیگری موکول خواهد شد، گفت: این یک احتمال است اما اگر انتخابات برخی از فدراسیون های المپیکی که در حال حاضر توسط سرپرست اداره می شوند. در زمان مقرر خودش انجام شود، مشکلی بابت به حدتصاب رسیدن وجود ندارد.

وی در خصوص تعویق های مکرر برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک گفت: آیین نامه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک اخیرا به تصویب کمیته بین المللی رسید، بنابراین اراده همه ما هم باید براین باشد که مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در زمان تعین شده برگزار شود، چرا که همه می‌دانیم تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک به ورزش قهرمانی لطمه سنگینی خواهد زد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مورد تغییرات در فدراسیون سوارکاری هم گفت: تغییرات به زودی انجام خواهد شد.