شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#امام خمینی (ره)

حجت‌الاسلام قمی: باید قیام امام خمینی را ترویج دهیم

حجت‌الاسلام قمی: باید قیام امام خمینی را ترویج دهیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تقدیر از فعالان مردمی عرصه تبلیغ گفت: تمام حیات امام خمینی (ره) قیام للله بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم همزمان با چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی مراسم تقدیر از فعالان مردمی عرصه تبلیغ با هدف معرفی و تجلیل از الگوهای برتر تبلیغ مردمی صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله تحریری و جمعی از مسئولان ارشد در حسینیه جماران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ویژگی های حضرت امام خمینی رحمة الله علیه گفت:  حضرت امام به ما فهماند که تا مرز عصمت حرکت کردند، دیگر افسانه نیست. امام خمینی رحمت الله حق حیات گردن همه ما دارد چرا که ایشان قیام للله را یادمان ندادند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زیربنای مکتب حضرت امام قیام‌للله است؛ افزود: فهم عمیق از قیام للله مسیر ورود به اسلام ناب و مکتب امام است. ایشان یک بار قیام نکردند بلکه اگر تمام حیات ایشان را بنگریم، دائما در حال قیام للله بودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امام خمینی (ره) را فقیه، فیلسوف، عارف و عالم عنوان کرد و گفت: تمام حیات امام را می‌توان در قیام للله دید. سلوک و تحفظ ایشان برای قیام للله بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی این مراسم را تجدید عهد با امام و قیام للله برشمرد و اظهار داشت: ما امروز باید خودمان را بسنجیم که آیا فعالیت‌های ما بر اساس قیام للله بوده است یا خیر.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس نگاه حضرت امام خمینی (ره) و قرآن کریم تنها راه اصلاح دو جهان قیام للله است، تصریح کرد: ما باید تمام فعالیت‌های خودمان را حول همین محور قرار دهیم و باید اهل قیام للله باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه امروز آمده‌ایم با حضرت امام خمینی در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی تجدیدعهد داشته باشیم، ابراز کرد: ما باید کلام و راه امام را در زندگی خودمان جاری و ساری کنیم چرا که در زمان جنگ رسانه‌ای و هجوم جنگ روانی و در کشاکش جهاد تبیین باید به خودمان سخت بگیریم و در زمینه قیام للله نگاه رژف‌اندیشانه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی ادامه داد: امروز باید عهد ببندیم که برای مردم خادمی کنیم و در این قیام للله و جهاد تبیین به صورت روشنگرانه پا در میدان بگذاریم که فتوحات شکوهمندی اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه هرچند خرمشهرها در پیش است، اما پیروزی‌های بسیاری را نیز شاهد خواهیم بود؛ از همه حاضرین در جلسه و مبلغین درخواست کرد که بیانات مقام معظم رهبری درخصوص ویژگی‌های حضرت امام در 14 خردادماه سال جاری را مطالعه کنند.

در ادامه این مراسم، حکم علی‌اصغر سهرابی به عنوان معاون راهبردی و توسعه راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی به وی داده شد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی در این مراسم با تاکید بر اینکه باید موقعیت سازمان را بشناسیم و ارزیابی دقیقی از وضعیت فعلی داشته باشیم، افزود: باید ببینیم آنچه که در ذهن ما بوده آیا در میدان عمل عملیاتی شده یا خیر را ارزیابی کنیم و نسبت به فعالیت‌های خود بازخوانی سخت‌گیرانه‌ای از وضعیت فعلی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تمایزات برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در دوره اخیر اشاره کرد و گفت: ما باید این تمایزات را بشناسیم و در دوره جدید بر اساس آن اقدام کنیم چرا که این اقدامات باعث پیشبرد انقلاب اسلامی و نهضت خواهد شد.

گفتنی است در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از فعالان مردمی عرصه تبلیغ، احمد بابایی مدیحه سرایی و حضرت آیت‌الله تحریری به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/