شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی#مجلس#رئیس جمهور

نقدعلی در صحن مجلس:

سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث امیدواری مردم می‌شود

سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث امیدواری مردم می‌شود

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور امید را در دل مردم زنده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: از سفر رئیس جمهور به استان اصفهان تشکر می‌کنم و باید بگویم این سفرهای استانی نشان می‌دهد دولت سیزدهم مردمی است و به مشکلات مردم توجه دارد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که نباید مردم را ناامید کرد و این مساله گناه نابخشودنی است. سفرهای استانی رئیس جمهور، امید را در دل مردم زنده می‌کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور در بحث مربوط به آب یکسری مسائل کلی را مطرح کرد و باید مصادیق عملی این مساله هم دیده و اعتبارات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

نقدعلی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سال گذشته یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که باید به وزارت بهداشت تخصیص داده می‌شد، محقق نشد و امسال هم این قانون اجرایی نشده است. سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد باید هر چه زودتر این بودجه را تخصیص دهند.

وی گفت: متأسفانه شاهدیم که قطعی برق بهانه‌ای به دلالان و محتکران داده تا نرخ سیمان را افزایش دهند و حتی نرخ سیمان را تا سه برابر بالا بردند که لازم است وزارت صمت و نهادهای نظارتی با دلالان برخورد جدی کنند.