شهر خبر

حمایت ویژه وزارت میراث فرهنگی از شرکت های دانش بنیان

حمایت ویژه وزارت میراث فرهنگی از شرکت های دانش بنیان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به کمیسیون فرهنگی مجلس دعوت شده بود، به تشریح ارائه گزارش به اعضای این کمیسیون پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید عزت‌الله ضرغامی که به کمیسیون فرهنگی مجلس دعوت شده بود گفت: امروز مهمان کمیسیون فرهنگی مجلس بودیم و قرار شد در این جلسه گزارشی از عملکرد وزارتخانه ارائه شود. البته یک بخش گزارش عملکرد ۹ ماهه بود و به صورت مکتوب در بخش‌های مختلف ماموریتی وزارتخانه مبتنی بر آنچه در جلسه رای اعتماد قول داده بودم، ارائه شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: گزارش مفصل مکتوبی ارائه دادم که به تعداد اعضا توزیع شد و در مهمترین بخش‌ها توضیحات شفاهی را نیز ارائه کردیم.

ضرغامی اضافه کرد: در کنار این، دستور مهم دیگری امروز در کمیسیون وجود داشت و آن کارنامه وزارتخانه درباره شعار سال و حوزه دانش‌بنیان و اشتغال بود. در حوزه تولید باید گزارش می‌دادیم. خوشبختانه اقدامات خوبی شده و همکاران ما در این حوزه گزارش‌های خود را ارائه دادند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: خوشبختانه در حوزه فناوری‌های نوین چون از روز اول و حتی قبل از این که رای اعتماد بگیرم این بخش را تدارک دیده بودم و کارشناسان را جمع کرده بودیم و استارت‌آپ‌ها را هماهنگ کرده بودیم اقدامات خوبی در این باره انجام شده است.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاری‌های خوبی شده و پلتفرم‌های جدیدی ایجاد شده است. اگر این راهکارها رفته رفته در زندگی مردم مورد استفاده قرار گیرد تحول بزرگی خواهد بود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: در حوزه صنایع‌دستی به‌عنوان یک طرح جامع پلتفرمی پیش‌بینی شده که می‌تواند تمام موضوعات مرتبط با صنایع‌دستی از تولید تا فروش را سرویس بدهد.


انتهای پیام