شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#وزنه‌برداری

نمی‌دانم چرا همه دوست دارند یک قهرمان خوش‌اخلاق را بکوبند/ رئیس جدید باید با هدف "خدمت" به وزنه‌برداری بیاید

نمی‌دانم چرا همه دوست دارند یک قهرمان خوش‌اخلاق را بکوبند/ رئیس جدید باید با هدف "خدمت" به وزنه‌برداری بیاید

پیشکسوت وزنه‌برداری گفت: رئیس جدید باید با هدف "خدمت" به وزنه‌برداری بیاید تا بتوانیم از این بحران موجود خارج شویم.

پس از برکناری و لغو حکم ریاست علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

علی پاکیزه جم، قهرمان اسبق وزنه برداری آسیا در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: آقای سجاد انوشیروانی یکی از قهرمانان المپیک ما هستند، سابقه مدیریت در اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل را در کارنامه کاری خود دارند. به اعتقاد من فرد کاربلدی است اما به هر شکل انوشیروانی حضور بلند مدتی نخواهد داشت چون به عنوان سرپرست در فدراسیون حاضر شده و طبیعتا برای بهبود شرایط باید هرچه سریع تر انتخابات فدراسیون برگزار شود تا هر فردی که به عنوان رئیس اصلی وارد فدراسیون می‌شود بتواند با جدیت برنامه‌ها را دنبال کند. شاید در این مدت کوتاه مهمترین اقدامی که از انوشیروانی انتظار می‌رود این است که بچه‌ها را به اردوهای تیم‌ ملی برگرداند. بازی های کشورهای اسلامی را هم در پیش داریم که به اعتقاد بنده محک خوبی برای دوران سرپرستی این قهرمان است.

وی در مورد ارزیابی خود از وضعیت این روزهای تیم‌ ملی گفت: شرایط تیم‌ ملی که پرواضح است. بچه‌ها خوشبختانه خوب هستند ولی برای اینکه آرامش به اردوها برگردد نیاز به زمان داریم. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود، شرایط اردوها بهتر شود تا دوباره شاهد حضور همه ملی‌پوشان در اردوهای تیم ملی باشیم.

پیشکسوت وزنه برداری در مورد هجمه‌هایی که نسبت به علی حسینی سرمربی فعلی تیم‌ ملی وارد شده هم اظهار داشت: نمی‌دانم چرا همه دنبال این هستند که یک قهرمان خوش اخلاق را بکوبند؟ چه اشکالی دارد علی حسینی سرمربی تیم‌ ملی بماند؟ علی حسینی هم قهرمان بود و هم آدم بسیار با اخلاقی است حالا اینکه در یک شرایط نابسامان هدایت تیم‌ ملی را به عهده گرفته دلیل نمی‌شود نسبت به او موضع داشته باشیم. از دید من او حتی می تواند در کنار تیم ملی به موفقیت‌های خوبی هم برسد اما تصمیم گیرنده نهایی برای ادامه همکاری انوشیروانی است. ما بزرگان دیگری هم از جمله برخواه، کوروش باقری و دیگر دوستان را داریم اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم مسئولین چه تصمیمی را خواهند گرفت.

61

پاکیزه جم با اشاره به انتخابات فدراسیون وزنه برداری گفت: این روزها اسامی زیادی برای انتخابات مطرح است، از بهداد سلیمی گرفته تا حسین رضازاده و حتی سجاد انوشیروانی باید دید این دوستان چه برنامه‌هایی را ارائه خواهند کرد، مهم این است که هر فردی می‌آید با هدف خدمت به وزنه برداری بیاید تا بتوانیم از این بحران فعلی خارج شویم.

وی خاطرنشان کرد: زمان زیادی تا المپیک  پاریس نماینده امیدوارم سریع تر فدراسیون به ثبات برسد. قطعا زمان کم است ولی نه آنقدر که نتوان کاری انجام داد. وزنه برداری هنوز هم می تواند در المپیک برای کاروان ایران مفید باشد و مدال های خوبی را کسب کند.

انتهای پیام