شهر خبر

جهاد اسلامی شهادت جوان فلسطینی توسط شهرک نشینان را محکوم کرد

جهاد اسلامی شهادت جوان فلسطینی توسط شهرک نشینان را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای شهادت جوان ۲۷ ساله فلسطینی توسط شهرک نشینان صهیونیست را در راستای قتل عمد و حشیانه توسط رژیم صهیونیستی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تسلیت شهادت «علی حسن حرب» جوان ۲۷ ساله فلسطینی توسط شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، تداوم مقاومت در مقابل اشغالگران صهیونیست را خواستار شد.

بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که این جنایت ننگین در راستای قتل عمد وحشیانه و جنگ علنی از سوی نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین صورت گرفت.

جهاد اسلامی همچنین بر ضرورت یکپارچه سازی اقدامات و مواضع به منظور جلوگیری از این اقدامات جنایتکارانه علیه ملت بی دفاع فلسطین تاکید کرد.

جهاد اسلامی در عین حال تداوم مقاومت در تمام اشکال آن به منظور بازدارندگی مقابل اشغالگران و اخراج آنها از سرزمین و مقدسات فلسطین را خواستار شد.

این جنبش در بیانیه خود شهادت این جوان فلسطینی را به خانواده وی تسلیت گفت و برای وی طلب غفران و آمرزش کرد.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه از شهادت یک فلسطینی در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس این گزارش، این جوان فلسطینی از سوی یک شهرک نشین صهیونیست در سلفیت واقع در کرانه باختری اشغالی مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «علی حسن حرب» این جوان فلسطینی در پی جراحات وارده براثر حمله یک شهرک نشین صهیونیست در منطقه اسکاکا در سلفیت به شهادت رسید.

منابع محلی گفتند که حرب در پی اصابت چاقو به قلبش توسط این شهرک نشین صهیونیست به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.