شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

زیبایی‌های پارک ملت تهران را بهتر بشناسید!

با ما همراه باشید تا درباره امکانات متنوع تفریحی رفاهی پارک ملت تهران بیشتر بدانید.

زیبایی‌های پارک ملت تهران را بهتر بشناسید!

به گزارش سلام نو، پارک ملت تهران یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین پارک های تهران است که یکی از تفرجگاه‌های اصلی مردم ساکن پایتخت محسوب می‌شود. این پارک که در سال ۱۳۴۵ احداث شد دارای امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی است که که با داشتن فضای سبز و محیطی دلنشین برای شما یک روز خاطره انگیز را رقم می‌زند. با ما همراه باشید تا درباره امکانات متنوع تفریحی رفاهی پارک ملت تهران بیشتر بدانید.

پارک ملت در کجا تهران قرار دارد؟

پارک ملت تهران با مساحت ۳۴ هکتار در شمال تهران و در منطقه ۳ قرار دارد. پارک ملت از شمال به خیابان جام جم و ساختمان مرکزی صدا و سیما، از شرق به خیابان ولیعصر، از جنوب به خیابان آیت الله هاشمی رفسنجانی و از غرب به خیابان سئول می‌رسد.

چطور با استفاده از اتوبوس، تاکسی، خودرو شخصی و مترو به پارک ملت برسیم؟

چه مکان‌های تفریحی در پارک ملت وجود دارند؟

 پارک ملت که بزرگترین پارک تهران است از جمله پارک‌هایی است که به غیر از تهرانی‌ها افرادی که به تهران سفر می‌کنند نیز از آن دیدن می‌کنند. پارک ملت با مساحت ۳۴ هکتار دارای حدود ۲۳ هکتار چمن کاری، ۳/۲ هکتار جنگل کاری و دو هکتار گل کاری است. جالب است که بدانید این پارک به سبک پارک‌های انگلیسی و جلوه‌ای نامنظم توسط پوسن انگلیسی طراحی شد. باغ وحش، پردیس سینمایی ملت دریاچه مصنوعی از جمله امکانات تفریحی و دیدنی این پارک محسوب می‌شوند.