شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشهد#اورژانس#کارکنان

عامل حمله به کارکنان اورژانس ۱۱۵ مشهد دستگیر شد

کدخبر: 503314
اقتصادنیوز: عامل حمله به کارکنان اورژانس ۱۱۵ مشهد دستگیر شد که تحقیقات اولیه حکایت از مصرف قرص اعصاب و روان توسط ضارب دارد اما روند پرونده قضائی وی در حال اجرای روند قانونی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بخشدار رضویه مشهد گفت: عامل حمله به کارکنان اورژانس ۱۱۵ مشهد و وارد کردن خسارت به خودروی آمبولانس آن‌ها که به شهر رضویه اعزام شده بود، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

حسن کاظمی اظهار کرد: روز گذشته کارکنان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ مشهد برای انجام مأموریت به شهر رضویه اعزام شده بودند که مورد حمله قرار گرفته خودروی آمبولانس آن‌ها نیز آسیب دیده بود.

بخشدار رضویه مشهد افزود: با حضور عوامل نیروی انتظامی اما فرد ضارب علاوه بر فحاشی، با قمه اقدام به مقابله با نیروهای انتظامی کرد و در نهایت توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.

وی بیان کرد: تحقیقات اولیه حکایت از مصرف قرص اعصاب و روان توسط ضارب دارد اما در حال حاضر فرد خاطی دستگیر شده و روند پرونده قضائی وی در حال اجرای روند قانونی است.

در ادامه، محمد علیشاهی، مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد نیز اظهار کرد: عصر دیروز در پی درخواست از اورژانس برای امدادرسانی به یک بیمار در شهرک رضویه در جاده مشهد به سرخس یک دستگاه آمبولانس پیشرفته اورژانس ۱۱۵ مشهد به محل اعلامی اعزام که پس از رسیدن خودرو آمبولانس به محل مورد نظر ناگهان فردی به یک باره با حمله‌ور شدن به آمبولانس خسارات سنگین و شدیدی به این خودرو اورژانس وارد کرد و این آمبولانس را از چرخه امدادرسانی به شهروندان خارج کرد.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس مشهد افزود: خوشبختانه در این حمله به تکنسین‌های اورژانس آسیبی نرسید و فرد خاطی نیز دستگیر شده است.