عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخبارهای بسیار بدی در مورد لابی‌گری برای استیضاح وزیر صنعت به گوش می‌رسد، اظهار داشت: اگر به یقین برسیم قطعاً این افراد  را در مجلس رسوا خواهیم کرد،مجلس انقلابی جای لابی گری و واسطه‌گری برای صاحبان قدرت ثروت نیست.

علی اکبر علیزاده درخصوص استیضاح وزیر صنعت معدن تجارت گفت: این وزارتخانه از سه وزارتخانه عمده دولت شامل وزارت صنعت، وزارت معادن و وزارت بازرگانی سابق تشکیل شده است.  

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار و ارقام موجود در مورد افزایش صادرات ایران به کشورهای همسایه افزود: طبق آمار موجود صادرات غیرنفتی ایران ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. افزایش صادرات نشان دهنده افزایش میزان تولید و موفقیت بسیار بالای وزارت صنعت در امر راه‌اندازی کارخانجات است که منجر به افزایش صادرات شده است.  

علیزاده با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکل کشور کاهش تولید است، گفت: افزایش تولید تنها راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور است.  

وی در مورد علل و عوامل افزایش قیمت‌ها و گرانی‌ها گفت: نقدینگی چهارهزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی در کشور ما وجود دارد که از دولت سابق به ارث رسیده است در حال حاضر با عملکرد خوب دولت رشد نقدینگی نزدیک به صفر شده است تا زمانی که این نقدینگی افسارگسیخته مهار نشود هیچ وزیری نمی تواند مشکلات کشور را حل کند.  

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: این نقدینگی باید به مسیر درست هدایت شود در حال حاضر بازار ارز، طلا و مسکن جذابیتی ندارد و لذا این نقدینگی به بازار لوازم خانگی و خودرو وارد شده است و موجب افزایش قیمت‌ها شده است.  

علیزاده در مورد نرخ تورم افزود: عملکرد خوبه دولت موجب مهار تورم شده است، تورم در دولت روحانی حدود ۶۷ درصد بود که در دولت سیزدهم به حدود ۳۸ درصد کاهش یافته است. آمار و ارقام نشان می‌دهد که وزارت صنعت معدن به خوبی به مسئولیت خود عمل کرده است. 

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و وزارت صنعت معدن تجارت خط مقدم حذف رانت ارز ترجیحی هستند و همه بار اجرای این طرح اقتصادی بزرگ بر دوش این سه وزارتخانه است.  

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یک مسئول و مدیر عاقل، فرمانده خط مقدم خود را در این شرایط تضعیف نمی‌کند. معتقدم فاطمی امین در اجرای مسئولیت‌های خود موفق بوده است و استیضاح وی در این شرایط اصلا به صلاح نمی‌باشد.  

علیزاده گفت: اخبارهای بسیار بدی در مورد لابی‌گری برای استیضاح وزیر صنعت به گوش می‌رسد اگر به یقین برسیم قطعاً این افراد  را در مجلس رسوا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مجلس انقلابی جای لابی گری و واسطه‌گری برای صاحبان قدرت ثروت نیست و افرادی که این کار را انجام می‌دهند شایسته نمایندگی ملت ایران نیستند.