شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبالیست#بارسلونا

افشای فساد اخلاقی و دلالی فوتبالیست سرشناس | واکنش یک میلیون نفری به ستاره جنجالی

بازیکن باسابقه بارسلونا درمدت کمتر از سه ماه محبوبیت خود را میان هوادارن از دست داد.

پیکه

به گزارش همشهری‌آنلاین، جرارد پیکه در یک‌بازه ۳‌ماهه از عرش به فرش رسید. ابتدا فاش شد که او در جدایی مسی نقش داشته و باشگاه را متقاعد کرده که اگر ستاره آرژانتینی برود، تغییری در کیفیت تیم ایجاد نخواهد شد و باشگاه می‌تواند حقوق ۷۰میلیون یورویی‌اش را هم پس‌انداز کند. این خبر باعث شد از چشم هواداران و مسی‌فن‌ها بیفتد. در مقابل مسی دیگر حاضر نشد در مراسمی که پیکه هست، شرکت کند. سپس افشا شد مدافع بارسلونا در اعطای میزبانی سوپرجام اسپانیا به کشور عربستان نقش داشته و دلالی کرده و پول کلانی را به جیب زده، موضوعی که برای وجهه بازیکنی‌اش اصلا خوب نبود.

سپس خبر دیگری درز کرد مبنی بر اینکه با وجود اخبار مربوط به کاهش داوطلبانه حقوقش، قرار است مبلغی نجومی در ۲‌سال آینده به حسابش واریز شود. در نهایت، مشکل خانوادگی و جدایی‌اش از همسرش افت شدیدی را در محبوبیتش ایجاد کرد، طوری که ناگهان یک‌میلیون نفر از دنبال‌کننده‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی از دست داد.

بارسلونا باید تا ژوئن ۲۰۲۴در مجموع حدود ۱۰۰‌میلیون یورو به جرارد پیکه بپردازد. به‌گفته منابعی از باشگاه، پیکه دستمزدش را کم نکرده و فقط دریافت آن را به تعویق انداخته است. کاهش داوطلبانه حقوقش یک‌نمایش تبلیغاتی و رسانه‌ای بود. باشگاه باید فصل آینده ۴۱‌میلیون یورو و فصل بعدتر ۴۴میلیون یورو به او بپردازد و پس از پایان قراردادش نیز به‌عنوان پاداش پایان قرارداد ۱۵میلیون یورو به او بدهد. مدیران می‌خواهند مشکل پیکه را قبل از قراردادهای آینده حل کنند. ژاوی هم که دنبال خرید مدافعانی مثل کریستنسن و کولیبالی یا ژول کنده است، می‌خواهد آنها را کنار آرئوخو بازی دهد و دیگر به خدمات پیکه نیازی ندارد. به‌نظر می‌رسد دوران پیکه در بارسا به پایان رسیده باشد. او برای آنکه نزدیک ۲‌فرزندش باشد، بهتر است به اینتر مایامی یا تیمی دیگر در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا نقل‌مکان کند.