شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجمع تشخیص

تاکید کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اصلاح ساختار بودجه کشور

مصلحت نظام

در دوازدهمین جلسه کمیسیون مشترک، اعضای جلسه به سیاستگذاری در خصوص اصلاح ساختار بودجه کشور در برنامه هفتم توسعه پرداختند.

به گزارش مشرق، با اعلام مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جلسه کمیسیون مشترک که به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر و برخی اعضای مجمع و نمایندگانی از دولت، مجلس و قوه قضاییه برگزار شد، بند چهارم پیشنهادی برای سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در خصوص «اصلاح ساختار بودجه کشور» با موضوعات «کنترل و مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌ها و تعهدات عمومی دولت»، «ممنوعیت اجرای طرح‌های عمرانی جدید توسط دولت»، «درج تمامی منابع و مصارف دولت در سقف بودجه» و «تعیین تکلیف طرح های عمرانی ناتمام» بررسی شد.

در این جلسه، آقایان محمدرضا باهنر، صادق واعظ زاده، سید مرتضی نبوی، مجید انصاری، داود دانش جعفری، حسین مظفر، سعید جلیلی، علی لاریجانی و سید مصطفی میرسلیم و نمایندگان دولت، مجلس و قوه قضاییه دیدگاه‌های خود را پیرامون اصلاح ساختار بودجه کشور و نقش آن در رفع مشکلات و ایجاد جهش اقتصادی بیان کردند.

خاطر نشان می‌شود: بندهای پیشنهادی کمیسیون مشترک مجمع تشخیص نظام در جلسات صحن مجمع با حضور همه اعضا و دستگاه های مرتبط با موضوع هر یک از بندها، نهایی شده و به محضر مقام معظم رهبری تقدیم می شود.