شهر خبر

پاسخ وزیر اطلاعات به تماس‌های مردمی

پاسخ وزیر اطلاعات به تماس‌های مردمی

ایسنا نوشت : حجت الاسلام خطیب اجرای طرح عادلانه کردن یارانه‌ها را شجاعانه دانست و گفت : با وجود همه سختی‌ها، این طرح اجرا و جلوی بسیاری از رانتها و فسادها در کشور گرفته شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در مراسم معرفی مدیرکل جدید اطلاعات البرز با بیان اینکه وظیفه جهادی مسئولان، رفع گرفتاری مردم است، گفت: دلسوزان نظام وظیفه دارند با وحدت و همبستگی و با حرکت جهادی و ارزشی خدمت فوق العاده‌ای به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به رویکرد دولت آیت الله رئیسی ، تاکید کرد: تمام همت و تلاش دولتمردان این است که خدمات مؤثری را به مردم ارائه بدهند و همه اقشار جامعه رایحه خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش بر این است که وضعیت معیشت مردم، هرچه زودتر بهبود یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب افزود: گسترش امنیت اجتماعی جامعه وظیفه دولتمردان و مسئولان با همراهی مردم است که امکانات و ظرفیت‌های موجود را بسیج کنند و علما و نخبگان هم می توانند با روشنگری و "بصیرت افزایی" ، نقش موثری در مصون سازی جامعه ایفا کنند.

وزیر اطلاعات به نقش ائمه جمعه و ایجاد همدلی بین مردم و مسوولان و امید آفرینی در جامعه نیز اشاره و بر تداوم آن، تاکید کرد.

وزیر اطلاعات در پایان سفر یک روزه با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات به تماس‌های مردمی پاسخ داد و دستوررسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم را صادر کرد.




پاسخ وزیر اطلاعات به تماس‌های مردمی