سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از اطفا حریق مجتمع تجاری لیدوما و نجات ۳۰ نفر خبر داد.

 جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در خصوص جزئیات حادثه حریق مجتمع تجاری لیدوما اظهار کرد: ضلع جنوبی این پاساژ از قسمت نما دچار حریق شد و از طبقه سوم چهارم به بعد نما دچار آتش‌سوزی شد.

وی گفت: در طبقه هشتم که یک تالار وجود داشت، آتش به داخل کشیده شده بود و بخش زیادی از این تالار شعله‌ور شده بود و همچنین تعدادی از مغازه‌های پایین دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: آتش‌نشانان از طریق نردبان‌ها و لوله‌کشی عملیات اطفا را آغاز کردند و حجم دود زیادی در ساختمان انباشته شده است.

ملکی عنوان کرد: همزمان با خارج کردن نفرات گرفتار، عملیات اطفا آغاز شد و در حال حاضر مدت زیادی است که آتش کاملاً خاموش شده و آتش‌نشانان در حال خارج کردن دود و ایمن‌سازی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ نفر توسط آتش‌نشانان از محل خارج شدند فقط حدود ۶ نفر دچار دودگرفتگی شدند و مصدومیت جدی نداشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شده است، گفت: پرسنل ساختمان نیز در دقایق اولیه کمک‌های اولیه را انجام داده بودند.

حوالی ساعت ۱۹ امروز  آتش سوزی گسترده در مجتمع تجاری «لیدوما» شهرک غرب تهران رخ داد و و ماموران چند ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل، فوری به محل حادثه اعزام شدند.