شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجتمع

اطفاء حریق در مجتمع تجاری لیدوما/چند نفر نجات پیدا کردند؟

کدخبر: 503119
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در خصوص جزئیات حادثه حریق مجتمع تجاری لیدوما گفت: ضلع جنوبی این پاساژ از قسمت نما دچار حریق شد و از طبقه سوم چهارم به بعد نما دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از اطفا حریق مجتمع تجاری لیدوما و نجات ۳۰ نفر خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در خصوص جزئیات حادثه حریق مجتمع تجاری لیدوما اظهار کرد: ضلع جنوبی این پاساژ از قسمت نما دچار حریق شد و از طبقه سوم چهارم به بعد نما دچار آتش‌سوزی شد.

وی گفت: در طبقه هشتم که یک تالار وجود داشت، آتش به داخل کشیده شده بود و بخش زیادی از این تالار شعله‌ور شده بود و همچنین تعدادی از مغازه‌های پایین دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: آتش‌نشانان از طریق نردبان‌ها و لوله‌کشی عملیات اطفا را آغاز کردند و حجم دود زیادی در ساختمان انباشته شده است.

ملکی عنوان کرد: همزمان با خارج کردن نفرات گرفتار، عملیات اطفا آغاز شد و در حال حاضر مدت زیادی است که آتش کاملاً خاموش شده و آتش‌نشانان در حال خارج کردن دود و ایمن‌سازی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ نفر توسط آتش‌نشانان از محل خارج شدند فقط حدود ۶ نفر دچار دودگرفتگی شدند و مصدومیت جدی نداشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از سرایت آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شده است، گفت: پرسنل ساختمان نیز در دقایق اولیه کمک‌های اولیه را انجام داده بودند.

به گزارش فارس، حوالی ساعت ۱۹ امروز  آتش سوزی گسترده در مجتمع تجاری «لیدوما» شهرک غرب تهران رخ داد و و ماموران چند ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل، فوری به محل حادثه اعزام شدند.